return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Welcome to the D O M E !!
View this Thread in Original format
DeathWish
WOWOWOWOW
u should have been there uesterday!!!!!!
the party was GOING ON!!!!!!!
Hell YEAH!

עכשיו לכל המוגבלים שלא יודעים אנגלית.....
וואואוואואוואוואואואו
הייתם צריכים להיות שם אתמול!!!!!!!
המסיבה הייתה בת בת בת בת זונה!!!!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DeathWish
WOWOWOWOW
u should have been there uesterday!!!!!!
the party was GOING ON!!!!!!!
Hell YEAH!

עכשיו לכל המוגבלים שלא יודעים אנגלית.....
וואואוואואוואוואואואו
הייתם צריכים להיות שם אתמול!!!!!!!
המסיבה הייתה בת בת בת בת זונה!!!!!


סבבה אני שמח שנהנת
פרט קצת על המסיבה.. איזה דייגיים היו?..
היו כוסיות?..
ספר ספר
DeathWish
אח שלי יכולת לגמור רק מלראות אותן!!!!!
כמה שדיים עגולים נעימים וכו' נגעתי.....
חירמנתי שם מישהי...
חבל על הזמן!!!!!
מוסיקה פי 10 על כל מועדון בארץ!
לא זוכר איה
DJ's
היו אבל אני זוכר כמה מהם
DJ Parnas
DJ Oren(i think)Barkan
וזהו...
אני אשאל את חבר שלי
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DeathWish
אח שלי יכולת לגמור רק מלראות אותן!!!!!
כמה שדיים עגולים נעימים וכו' נגעתי.....
חירמנתי שם מישהי...
חבל על הזמן!!!!!
מוסיקה פי 10 על כל מועדון בארץ!
לא זוכר איה
DJ's
היו אבל אני זוכר כמה מהם
DJ Parnas
DJ Oren(i think)Barkan
וזהו...
אני אשאל את חבר שלי

אם אורן ברקן היה שם מזל שלא באתי!!

שונא אותו סתם אפס..
Hell_Copter
פול חברים שלי היו שם אתמול

אני ישאל אותם איך היה
כבר שמעתי מאחד שלא היה משהו

אבל יכול להיות שהוא סתם אמר
DjNumShum
איכככככסס ימגעיללל

עזוב את זה שהיא שם 70% בנים, הבנות היו כאלה ערסיות מכוערות
איכסססססססססס

שני האלה שאירגנו את המסיבה, שני פלוצים כאלה אלוהים..
DeathWish
שמע מה שכן אני לא ראיתי ערסיות.....
אולי אתה היית למעלה אז זה מה שראית.....
אני רק רוצה את רשימת הטראקים שם!!!!!!
MoSH_MaN
טוב שתיים אמרו שזה היה בן-זונה מול אחד שאמר שהיה על הפנים

אז אני יותר מאמים שזה היה טוב!
Dj-2TaLL
אמרו לי שהייתה שם מע' תאורה חבל'ז...
ושהיה ממש טוב...
:\
Scorchio
מי שלא היה באומן פיספס תהופעה של החיים
ס-ו-ף ה-ד-ר-ך
DJ Tiesto
DJ Carl Cox
DJ Sahar Z
היה כזה פיצוץ
למרות שהסגנון שלהם הוא לא הכי אהוב עליי
נהנתי משהו לא מהעולם הזה
איזה אווירה
איזה תאורה
עד 7 בבוקר
פשוט ענק
היה ממש שיא המסיבות.

deluxe
quote:
Originally posted by DeathWish
אח שלי יכולת לגמור רק מלראות אותן!!!!!
כמה שדיים עגולים נעימים וכו' נגעתי.....
חירמנתי שם מישהי...
חבל על הזמן!!!!!
מוסיקה פי 10 על כל מועדון בארץ!
לא זוכר איה
DJ's
היו אבל אני זוכר כמה מהם
DJ Parnas
DJ Oren(i think)Barkan
וזהו...
אני אשאל את חבר שלי


אחי אני חייב להסכים איתך בעניין הבנות...גם אני הייתי שם עם מישהי...לגבי הדיג'אים אני בטוח שזה לא היה אורן ברקן...כזכור לי ב-1 עלה דיג'יי תומאס... אנחנו מדברים על אותה מסיבה?!

יום שלישי בדום בדרום ת"א?!?!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
מי שלא היה באומן פיספס תהופעה של החיים
ס-ו-ף ה-ד-ר-ך
DJ Tiesto
DJ Carl Cox
DJ Sahar Z
היה כזה פיצוץ
למרות שהסגנון שלהם הוא לא הכי אהוב עליי
נהנתי משהו לא מהעולם הזה
איזה אווירה
איזה תאורה
עד 7 בבוקר
פשוט ענק
היה ממש שיא המסיבות.


טיסטו הגיע לארץ בחנוכה?!?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement