|
Welcome to the D O M E !!
|
View this Thread in Original format
| DeathWish |
WOWOWOWOW
u should have been there uesterday!!!!!!
the party was GOING ON!!!!!!!
Hell YEAH!
עכשיו לכל המוגבלים שלא יודעים אנגלית.....
וואואוואואוואוואואואו
הייתם צריכים להיות שם אתמול!!!!!!!
המסיבה הייתה בת בת בת בת זונה!!!!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DeathWish
WOWOWOWOW
u should have been there uesterday!!!!!!
the party was GOING ON!!!!!!!
Hell YEAH!
עכשיו לכל המוגבלים שלא יודעים אנגלית.....
וואואוואואוואוואואואו
הייתם צריכים להיות שם אתמול!!!!!!!
המסיבה הייתה בת בת בת בת זונה!!!!! |
סבבה אני שמח שנהנת
פרט קצת על המסיבה.. איזה דייגיים היו?..
היו כוסיות?..
ספר ספר |
|
|
| DeathWish |
אח שלי יכולת לגמור רק מלראות אותן!!!!!
כמה שדיים עגולים נעימים וכו' נגעתי.....
חירמנתי שם מישהי...
חבל על הזמן!!!!!
מוסיקה פי 10 על כל מועדון בארץ!
לא זוכר איה
DJ's
היו אבל אני זוכר כמה מהם
DJ Parnas
DJ Oren(i think)Barkan
וזהו...
אני אשאל את חבר שלי |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DeathWish
אח שלי יכולת לגמור רק מלראות אותן!!!!!
כמה שדיים עגולים נעימים וכו' נגעתי.....
חירמנתי שם מישהי...
חבל על הזמן!!!!!
מוסיקה פי 10 על כל מועדון בארץ!
לא זוכר איה
DJ's
היו אבל אני זוכר כמה מהם
DJ Parnas
DJ Oren(i think)Barkan
וזהו...
אני אשאל את חבר שלי |
אם אורן ברקן היה שם מזל שלא באתי!!
שונא אותו סתם אפס.. |
|
|
| Hell_Copter |
פול חברים שלי היו שם אתמול
אני ישאל אותם איך היה
כבר שמעתי מאחד שלא היה משהו
אבל יכול להיות שהוא סתם אמר |
|
|
| DjNumShum |
איכככככסס ימגעיללל
עזוב את זה שהיא שם 70% בנים, הבנות היו כאלה ערסיות מכוערות
איכסססססססססס
שני האלה שאירגנו את המסיבה, שני פלוצים כאלה אלוהים.. |
|
|
| DeathWish |
שמע מה שכן אני לא ראיתי ערסיות.....
אולי אתה היית למעלה אז זה מה שראית.....
אני רק רוצה את רשימת הטראקים שם!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב שתיים אמרו שזה היה בן-זונה מול אחד שאמר שהיה על הפנים
אז אני יותר מאמים שזה היה טוב! |
|
|
| Dj-2TaLL |
אמרו לי שהייתה שם מע' תאורה חבל'ז...
ושהיה ממש טוב...
:\ |
|
|
| Scorchio |
מי שלא היה באומן פיספס תהופעה של החיים
ס-ו-ף ה-ד-ר-ך
DJ Tiesto
DJ Carl Cox
DJ Sahar Z
היה כזה פיצוץ
למרות שהסגנון שלהם הוא לא הכי אהוב עליי
נהנתי משהו לא מהעולם הזה
איזה אווירה
איזה תאורה
עד 7 בבוקר
פשוט ענק
היה ממש שיא המסיבות. |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DeathWish
אח שלי יכולת לגמור רק מלראות אותן!!!!!
כמה שדיים עגולים נעימים וכו' נגעתי.....
חירמנתי שם מישהי...
חבל על הזמן!!!!!
מוסיקה פי 10 על כל מועדון בארץ!
לא זוכר איה
DJ's
היו אבל אני זוכר כמה מהם
DJ Parnas
DJ Oren(i think)Barkan
וזהו...
אני אשאל את חבר שלי |
אחי אני חייב להסכים איתך בעניין הבנות...גם אני הייתי שם עם מישהי...לגבי הדיג'אים אני בטוח שזה לא היה אורן ברקן...כזכור לי ב-1 עלה דיג'יי תומאס... אנחנו מדברים על אותה מסיבה?!
יום שלישי בדום בדרום ת"א?!?! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מי שלא היה באומן פיספס תהופעה של החיים
ס-ו-ף ה-ד-ר-ך
DJ Tiesto
DJ Carl Cox
DJ Sahar Z
היה כזה פיצוץ
למרות שהסגנון שלהם הוא לא הכי אהוב עליי
נהנתי משהו לא מהעולם הזה
איזה אווירה
איזה תאורה
עד 7 בבוקר
פשוט ענק
היה ממש שיא המסיבות. |
טיסטו הגיע לארץ בחנוכה?!?! |
|
|
|
|