| ZZandirt |
volgens mij word ik oud ofzo, maar ik vind 'r geen ruk aan... (kwaliteit of niet: it sux) waarom moet er toch zo'n interessante stem bij die je in het engels notabene (je kan lullen wat je wil maar de doelgroep blijft nationaal, ondanks de paarduizend peeps uit buurlanden en 2-and-a-half moron uit de states..:) ) toebuldert dat je MOET komen... qua lengte was ie lekker kort... dat scheelt dan wel weer.
wordt ongetwijfeld een knetterende show en heb er ondanks de trailer reteveel zin-an!:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|