return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טיסה מגהנום
View this Thread in Original format
omergunr
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3124525,00.html
הייתי שם...
טיסה + שדה תעופה
24 שעות..
גהנוםםםם
:<
yaman
יא אללללה היום כלום לא יכול להיות מסודר בלי כמה תקלות ועצבים
Shahar
היה מקרה דומה עם אוטובוס שעצר על פסי רכבת והמחסום ירד והנהג אוטובוס לא נתן לנוסעים לרדת
מקרה כזה או להוציא על הנהג נשק או לשבור חלונות לצאת בלי הרבה דיבורים
DjChook
פאק איזה מסכן חחחח
coby
קרה לי פעם לפי טיסה מאמסטרדם לישראל...
שיחררו אותנו מהמטוס ודאגו למלון חינם ללילה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement