return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ענייני מכס
View this Thread in Original format
SPL
ידידה שלי צריכה להגיע חודש הבא לישראל מארה"ב
חשבתי שאולי היא תביא לי קומפקטים חדשים למה שלי מתחילים לקרטע..

א. עד איזה סכום אפשר להעביר דברים חופשי במכס?
ב. מאיזה חנות כדאי לקנות בארה"ב?
ג. למישהו יש נסיון עם GEMINI CD-1800x ? או נופל מהפיוניר 100S?

תודה לעוזרים!!!
omergunr
ואווו יש לי ניסון רב..
מותר להביא דברים עד 200 דולר בלי להצהיר למכס..
עם אתה מביא משהו יותר מ 200 דולר אתה חייב להצהיר..
עם אתה לא מצהיר , אז יש להם קטלוגים\ספרים\מחשב בלה בלה בלה
ששם יש כמעט כל דבר שקיים עם המחיר שלו בארץ
נגיד אתה מביא משהו שעלה לך 500 דולר ובארץ הוא עולה 700 דולר אז אתה משלם להם 700 דולר + קנס..

לא מומלץ להסתבך שם מנסיון...
:[
SPL
אבל לפי מה אתה מדווח לפי חשבונית או לפי המחיר בארץ
omergunr
אני אברר לך את זה..
Shahar
קח את הפיוניר מה אתה משווה בכלל פיוניר לג'מיני?
זה עולה יותר מ 200$ אבל שווה את זה
SPL
קל להגיד שהפיוניר יותר טוב כי כולם הולכים עם הזרם אבל תסביר במה הוא יותר טוב באמינות בדיוק שלו במה?
ואני לא מדבר על המחיר, המיחרים כמעט זהים
YuVaL
אוקיי אז ככה.. לי יש כבר
פיוניר 100 S
קרוב ל.. 3 שנים כבר..

אז ככה.. בזמנו שקניתי אותם הם היו הדבר הכי חם בשוק, כולם השתמשו בהם במועדונים וכו'..
מבחינת עמידות, חבל על הזמן, לא קופצים, אפילו אם הדיסק שרוט מנגנים כמו גדולים.. מבחינת פיץ'.. היו יש טכנולוגיות יותר מתקדמות
הפיוניר 100 מזיז פיץ ב
0.1%

בעוד שהיום נגנים כמו ה
פיוניר 1000 מזיזים פיץ ב
0.03 או 0.05
שזה בהחלט הבדל משמעותי אם אתה רוצה להיות מדויק במקסוסים שלך..

Overall
הם עמידים, איכותיים, אין להם בעיות עם אף דיסק.. ואני חושב שעדיף לך לקנות אותם ולא את הג'מיני..
sabi10
אם היא לא תושבת ישראל אז היא לא אמורה לשלם מכס בכלל.

אם היא כן תושבת ישראל אז היא צריכה לשלם מכס וזה לפי חשבונית של המוצר.

אז אם היא קונה לך שתשמור את החשבונית.

ולא כדאי להסתבך עם המכס כי אם תופסים אותך במסלול הירוק כאשר אתה אמור

לעבור באדום אז אתה משלם קנס פי כמה מהערך של המוצר

אבל... כמה כבר הם תופסים בטיסה של כמה מאות איש


ומותר להביא עד 200$ לבן אדם!!!
SPL
ואם היא מצילחה להגיד לבעל החנות שירשום לה חשבונית של פחות מ 200 דולר זה תופס?
m0sh
תקשיב זה פשוט מאד

כמה מזוודות יש לה?
ברגע שאתה שם במזוודה קומפט אף אחד לא יבדוק לך אותה

אז יש כאלה שאומרים שתשים בלי הקופסא ואז בכלל לא יכולים לעשות כלום כי לא יודעים אם זה חדש אבל זה בולשיט

אני קניתי שתי קומפנטים ומיקסר
המיקסר בכלל היה בשקית בחוץ עם אריזה מקורית (עלה 180 דולר) וכל קומפנט עלה 300 ומשהו היה במזוודה באריזה שלו...
אבל סתם בשביל הקטע אבא שלי פשוט ביקש ממי שהוא קנה קבלה מזוייפת כזה שהוא רשם שכל מכשיר יוצא 190 דולר ככה.

בקיצור אם זה במזוודה
לא יעשו לך כלום

DjChook
מסכים עם כל מילה של מוש :)
Shahar
SPL
אני אומר לך על הפיוניר כי אני אחד שיש לו הרבה שנים קומפקטים של פיוניר ובמקרה גם מיקסר של פיוניר

ראיתי כבר בחנויות הרבה דברים שמתחרים בזה עם הרבה יותר אופציות כמו הג'מיני המסריח הזה
וקומפקט חדש של סטנטון
S-450
ועוד הרבה דברים
יש כבר קומפקט של דנון שמתחרה ב 1000 אפילו
כל הדברים שמתחרים ב 100 לא שווים את הכסף כי על איכות לא מתפשרים
אתה לא תשתמש בסטים שלך ב
REVERSE
וגם לא יותר מדי ב
LOOP
בשביל דברים כאלה לא שווה ללכת על מכשיר של חברה אחרת
רק פיוניר
נקודה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement