|
Deep Dish @ Café d'Anvers
|
View this Thread in Original format
| emma |
Ik zie net op de site van café d'anvers dat deep dish even langskomt op 2 september.
Ik wou dit even aan jullie melden aangezien er vorig jaar bij Sasha ook een heleboel nederlanders aanwezig waren! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het gerucht gaat ook de ronde dat John Digweed begin september naar CdA zou komen, maar dat lijkt me wel vreemd als ze al Deep Dish naar daar halen in dezelfde maand :conf: |
|
|
| emma |
van john digweed staat er nog nix op de site dus denk het niet...
deep dish staat echt in hun agenda.
& 10 november laurent garnier !
(ze zijn goed bezig daar) |
|
|
| SnuggLe |
| Voor Deep Dish ga ik dat takke eind niet rijden. Te meer omdat je 0,0 zicht hebt op de DJ's, dat is me echt tegengevallen toen ik daar de laatste keer was. 0,0 interactie, iets wat bij Deep Dish juist wel belangrijk is. |
|
|
| Tim81 |
Hopelijk lukt het ze om Digweed ook naar Belgie te halen... en dan op een vrijdagavond dat ik toevallig ergens in Brabant moet voetballen!!
2 september moet ik naar Groningen, dus ligt niet echt op de route! :o |
|
|
| SnuggLe |
| Oh, dan ben ik ook net aangekomen met het vliegtuig in Dehli, dus dan heeft het helemaal weinig zin :toothless |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het gerucht gaat ook de ronde dat John Digweed begin september naar CdA zou komen, maar dat lijkt me wel vreemd als ze al Deep Dish naar daar halen in dezelfde maand :conf: |
ja, het gerucht zegt 3 september voor John Digweed, lijkt me ook wat vreemd.
het zou anders wel een sterk weekend worden daar in Antwerpen :crazy:
10 september trouwens James Holden in Fuse. ik meen dat een aantal mensen hier wel zin hadden om es naar Brussel af te zakken.. mss een ideale gelegenheid :)
heel september ziet er overigens goed uit, met onder meer nog Dave Clarke, Jeff Mills, enz. |
|
|
| basvh |
| Hoe lang draaien ze. Voor een 3 uur set of langer wil ik best misschien ff langskomen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Meestal spelen zulke grote Dj's in Café D'Anvers wel minstens of 4 uur hoor. Sasha speelde er meer dan 4, Danny Howells ook, dus ik denk dat Deep Dish ook wel zo lang zal draaien :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Meestal spelen zulke grote Dj's in Café D'Anvers wel minstens of 4 uur hoor. Sasha speelde er meer dan 4, Danny Howells ook, dus ik denk dat Deep Dish ook wel zo lang zal draaien :) |
ist nou spelen of draaien?:p
ontopic: lijkt me wel leuk, maar eerst maar eens afwachten of het echt waar is:o |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by TOR
ja, het gerucht zegt 3 september voor John Digweed, lijkt me ook wat vreemd.
|
Dat zou niet verkeerd zijn :D :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Muppy
ist nou spelen of draaien?:p
|
Muziek spelen en plaatjes draaien :p |
|
|
|
|