|
Zombie Nation - Unload
|
View this Thread in Original format
| Vman |
טראק חדש של הבחור שהביא את
KERNKRAFT 400
הטראק הזה הרבה יותר איכותי עם ווקלס מדהימים תורידו ותגיבו יש אותו באודיו גאלאקסי |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vman
טראק חדש של הבחור שהביא את
KERNKRAFT 400
הטראק הזה הרבה יותר איכותי עם ווקלס מדהימים תורידו ותגיבו יש אותו באודיו גאלאקסי |
סבבה אחי..
מוריד עכשיו
Zombie_Nation-Unload_EP-Vinyl-2001-SND |
|
|
| MoSH_MaN |
יובל אפשר לתת לך עצה קטנה...?
תפסיק להשתמש כל כך הרבה ב quote
ובמיוחד אל תעשה את זה להודעה האחרונה לפניך
יעני לא היית צריך לעשות quote עכשיו ,כי זה ממש כתוב מול העיינים
quote זה יותר להראות על דברים חשובים בפוסט על איזה דעה או משהו כזה
הוא שאם הפוסט ארוך וכתבו הרבה שידעו למי אתה כותב את זה... |
|
|
| MoSH_MaN |
אין מצב זה לא טראק יותר טוב מ
KERNKRAFT 400 |
|
|
| DJ-Energy |
מוש אחי..
טוב תודה אני ינסה להשתדל לפסיק עם זה
..
אני עכשיו מוריד את
Zombie Nation - Unload
יהיה אצלי עוד חצי שעה נראה איך זה |
|
|
| s0undw4v3 |
הורדתי כבר לפני שלושה ימים.
ומחקתי מהר
פשוט זבל
תורידו
Dominator - The Lord Of The Rings (Full version & Club Mix)
ownage! :D |
|
|
| DJ-Energy |
אוי ואי
הורדתי את הטראק!!.. נשמע איום ונורא!!
ממש לא אהבתי!!..
אני מוחק את זה מהרררר... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אוי ואי
הורדתי את הטראק!!.. נשמע איום ונורא!!
ממש לא אהבתי!!..
אני מוחק את זה מהרררר... |
קיצר...
לא שווה הורדה
אז אין טעם שאני יחכה שעה בשביל חרא |
|
|
| MoSH_MaN |
זה טראק לנושכי כריות...
אודי אתה בסדר?!?!?!? |
|
|
| Vman |
אין לכם מושגגגגגגגגגגג
איזה טראג גדול אני גומר כשאני שומע אותו האיכות פשוט נוזלת ממנו
ענק ענק אתם מפסידים כשאתם מבטלים טראקים כאלו
אם זה טראק לנושכי כריות אז אני מתגאה להיות נשכן |
|
|
| Agent-Fire |
זה באמת טראק מסכן... עדיף היה מוציא משהו מסחרי נורא ושהיה בסגנון
kernkraft
הורדתי גם את הטראק
call center
שהוא גם של זומביניישן והוא גם מסריח, יש שם איזשהו סאונד של מין שריטה כזאת באמצא שהוא נורא מעצבן...
אפשר למצוא את שניהם ב
http://kickme.to/mphase |
|
|
| DJ-Energy |
אחי..
הטראק
call center
גם כלול בווינל ריפ של
zombie nation - unload
ויש שם עוד טראק אחד..
נדמה לי שזה רימיקס שלהם ל
call center
אבל לא הורדתי את זה כי לא שווה את המעמץ |
|
|
|
|