return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Zombie Nation - Unload
View this Thread in Original format
Vman
טראק חדש של הבחור שהביא את
KERNKRAFT 400
הטראק הזה הרבה יותר איכותי עם ווקלס מדהימים תורידו ותגיבו יש אותו באודיו גאלאקסי
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman
טראק חדש של הבחור שהביא את
KERNKRAFT 400
הטראק הזה הרבה יותר איכותי עם ווקלס מדהימים תורידו ותגיבו יש אותו באודיו גאלאקסי


סבבה אחי..
מוריד עכשיו
Zombie_Nation-Unload_EP-Vinyl-2001-SND
MoSH_MaN
יובל אפשר לתת לך עצה קטנה...?

תפסיק להשתמש כל כך הרבה ב quote

ובמיוחד אל תעשה את זה להודעה האחרונה לפניך

יעני לא היית צריך לעשות quote עכשיו ,כי זה ממש כתוב מול העיינים
quote זה יותר להראות על דברים חשובים בפוסט על איזה דעה או משהו כזה

הוא שאם הפוסט ארוך וכתבו הרבה שידעו למי אתה כותב את זה...
MoSH_MaN
אין מצב זה לא טראק יותר טוב מ
KERNKRAFT 400
DJ-Energy
מוש אחי..
טוב תודה אני ינסה להשתדל לפסיק עם זה
..
אני עכשיו מוריד את
Zombie Nation - Unload

יהיה אצלי עוד חצי שעה נראה איך זה
s0undw4v3
הורדתי כבר לפני שלושה ימים.
ומחקתי מהר

פשוט זבל

תורידו

Dominator - The Lord Of The Rings (Full version & Club Mix)

ownage! :D
DJ-Energy
אוי ואי
הורדתי את הטראק!!.. נשמע איום ונורא!!

ממש לא אהבתי!!..
אני מוחק את זה מהרררר...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אוי ואי
הורדתי את הטראק!!.. נשמע איום ונורא!!

ממש לא אהבתי!!..
אני מוחק את זה מהרררר...


קיצר...
לא שווה הורדה
אז אין טעם שאני יחכה שעה בשביל חרא
MoSH_MaN
זה טראק לנושכי כריות...

אודי אתה בסדר?!?!?!?
Vman
אין לכם מושגגגגגגגגגגג
איזה טראג גדול אני גומר כשאני שומע אותו האיכות פשוט נוזלת ממנו
ענק ענק אתם מפסידים כשאתם מבטלים טראקים כאלו

אם זה טראק לנושכי כריות אז אני מתגאה להיות נשכן

Agent-Fire
זה באמת טראק מסכן... עדיף היה מוציא משהו מסחרי נורא ושהיה בסגנון
kernkraft

הורדתי גם את הטראק
call center
שהוא גם של זומביניישן והוא גם מסריח, יש שם איזשהו סאונד של מין שריטה כזאת באמצא שהוא נורא מעצבן...

אפשר למצוא את שניהם ב
http://kickme.to/mphase
DJ-Energy
אחי..
הטראק
call center
גם כלול בווינל ריפ של
zombie nation - unload
ויש שם עוד טראק אחד..
נדמה לי שזה רימיקס שלהם ל
call center
אבל לא הורדתי את זה כי לא שווה את המעמץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement