| MoSH_MaN |
התמכרות זה דבר רע
הלוואי לא הייתי כאן...
רק פעם בכמו פעם
זה גם בגלל אי די סל אל וגם בגלל שאין לי טלויזיה במחשב יותר :(
פעם הייתי מכור לספורט ולא הייתי הרבה על האינטנרט כי לא יכלתי להוית הרבה בגלל המחירים... הייתי כל הזמן רואה ספורט ופחות על המחשב...
הייתי נרדם מוקדם דבר כנעט כלל לא אפשרי היום
יש לי שאלה מישהו שמבין ממש טוב במחשבים(יותר ממני)אבל ממש שיעזור לי בבעיה |
|
|