return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Im Back!!!
View this Thread in Original format
nesher
התנזרתי מאינטרנט לכמה זמן
אבל חזרתי
ובגדול!!!!
סתם
בואנה
כמה דברים
איזה קשה להתעדכן
Hell_Copter
Welcome Back Nesher

לכמה זמן התנזרת?
אני זוכר ראיתי אותך פה לפני פחות משבועיים לא?
nesher
quote:
אני זוכר ראיתי אותך פה לפני פחות משבועיים לא?


יכול להיות אני לא בטוח
וגם אם כן
אז זה בטוח היה מחבר שלי
כי לא היה לנו קו טלפון
=[
נראה לך שאני באמת מסוגל להתנזר מאינטרנט
=]
nesher
quote:
אני זוכר ראיתי אותך פה לפני פחות משבועיים לא?


יכול להיות אני לא בטוח
וגם אם כן
אז זה בטוח היה מחבר שלי
כי לא היה לנו קו טלפון
=[
נראה לך שאני באמת מסוגל להתנזר מאינטרנט
;)
Hell_Copter
בדוגרי לא נראה לי
כי גם אני כמוך
כל רגע פנוי אני מבלה ליד האנטרנט

התמכרתי קשה
DJ-Energy
Welcome Back nesher!!
:)
MoSH_MaN
התמכרות זה דבר רע

הלוואי לא הייתי כאן...

רק פעם בכמו פעם

זה גם בגלל אי די סל אל וגם בגלל שאין לי טלויזיה במחשב יותר :(

פעם הייתי מכור לספורט ולא הייתי הרבה על האינטנרט כי לא יכלתי להוית הרבה בגלל המחירים... הייתי כל הזמן רואה ספורט ופחות על המחשב...
הייתי נרדם מוקדם דבר כנעט כלל לא אפשרי היום

יש לי שאלה מישהו שמבין ממש טוב במחשבים(יותר ממני)אבל ממש שיעזור לי בבעיה
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

יש לי שאלה מישהו שמבין ממש טוב במחשבים(יותר ממני)אבל ממש שיעזור לי בבעיה


קודם תגיד את הבעיה...
DJ-Energy
שאל אחי..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement