|
Blank & Jones - Desire (New Single!!!) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
| הייתי אומר שזה היה מהיר |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by nesher
הייתי אומר שזה היה מהיר |
יופי ולי עדיין אין כניסה לשם... צריך איזהשהו מספר הודעות או שצריך להרשם לפורום ההוא?
נ.ב תודה |
|
|
| DJ-Energy |
נשר...
אני מבקש שזה לא יקרה שוב... |
|
|
| Agent-Fire |
| אנרג'י כמה הודעות אני צריך כדי שתהיה לי גישה? |
|
|
| Hell_Copter |
הורדתי את זה!!
וזה היה שווה את זה
אז מה אם לקח לי שעה להוריד את זה...
ליתר דיוק 56 דקות ו 50 שניות
אבל בדוגרי... באמת טראק יפה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אנרג'י כמה הודעות אני צריך כדי שתהיה לי גישה? |
ת'אמת אין לי מושג אחי
אם יצא לי לדבר עם סוואמפר אני ישאל |
|
|
| eXeTik |
טראק נחמד, לא משהו
ה
Rave Mix
קצת יותר קצבי... אבל ציפיתי להרבה יותר מ
Blank & Jones (''.) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eXeTik
טראק נחמד, לא משהו
ה
Rave Mix
קצת יותר קצבי... אבל ציפיתי להרבה יותר מ
Blank & Jones (''.) |
צודק
ציפיתי ליותר
הבילד אפ מאוד דומה ל
blank & jones - nightfly |
|
|
| eXeTik |
כן... באמת יש דמיון ל
nightfly |
|
|
| Trance man |
שמעתי את זה עכשיו ואני חייב להודות שהתאכזבתי..נראה לי הם ניסו לעשות טרק דומה ל
cream
אבל זה בכלל לא מתקרב..
הקטע השקט באמצע יפה מאוד אבל הקטע של הסינטי' לבד אחריו נשמע כזה פשוט ולא מיוחד...........
והרייב מיקס הרבה פחות טוב לדעתי. |
|
|
| Vman |
עוד טראק חלש ומעצבן מבית היוצר של
BLANK & JONES
הם ממשיכים לעשות שטויות |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Vman
עוד טראק חלש ומעצבן מבית היוצר של
BLANK & JONES
הם ממשיכים לעשות שטויות |
כן... האחרונים שלהם באמת היו חלשים |
|
|
|
|