|
InterCity @ ETN.fm (NU JAVLAR!)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
Tjohej gott folk, ni som tunade in pa min förra ETN.fm spelning minns att det gick at helvete, men nu pa lördag gör jag ett nytt försök! Ni ar hjartligt valkomna att tuna in, det kommer spelas lite nytt och gammalt, nagot för alla smaker ;)
2TRANCE pres INTERCITY
http://www.ETN.fm
Trance Channel
Saturday 13th august
18:00 CET
Kan redan nu avslöja att nasta manads gast DJ i denna show ar ingen mindre an SWETA superstjarnan Endre :)
happy listening! |
|
|
| FredAcler |
Det där ska jag försöka komma ihåg att lyssna på :):)
Lycka till den här gången. |
|
|
| sipowitz |
| Göttigt ju! Är jag hemma så ska jag lyssna, det är förinspelat denna gången också va? |
|
|
| hustler |
| Jag ska defenitivt tunea in. Hoppas det går bättre den här gången, fett antiklimax sist när det inte kom något. ;) |
|
|
| Christian Ö. |
| ska också tunea in!:) |
|
|
| CJ InterCity |
nu har jag listat ut vad som gick fel: stollarna spelar settet 1 timme för tidigt :whip: tunade in precis och hörde sista laten :toothless
tack för intresset men det blir inget nu heller (eller rattare sagt, det har redan varit) :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men dom sände det iaf. det är ju huvudsaken... Jag fixar ett konto pronto som du kan uppa settet till så kan alla hör på SWETA tanka hem det !
brb !
[edit]
ftp://inter:[email protected]:7171
|
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men dom sände det iaf. det är ju huvudsaken... Jag fixar ett konto pronto som du kan uppa settet till så kan alla hör på SWETA tanka hem det !
brb !
[edit]
ftp://inter:[email protected]:7171
|
Länken verkar ej funka.:conf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Länken verkar ej funka.:conf: |
Det har inte kommit upp nån mix ännu men annars måste du se till att din internet explorer är inställd så den kan surfa in på en ftp alt. använd länken i en ftp-klient :) |
|
|
| CJ InterCity |
japp, den spelades, och det kanns ju bra :cool:
Steve, du ar alltid hjalpen i nöden, men just nu ar jag nere i Ungern tills 29 aug, sa jag uppar setet nar jag ar hemma :) tack tills vidare!
Hoppas allt e bra hemma i Svea ;) |
|
|
| CJ InterCity |
UPDATE
så ja, nu är mitt sett uppat på Steve's ÄFTEEPEE, ifall någon är sugen. Tracklisten och URL ser ni i den här tråden :)
Settet ska även spelas på en lokalradio i Holland i helgen, så jag är riktigt nöjd :D
01 Kris Oneil - Tears Of Blue (Cressida Remix) [Somatic Sense]
02 Serge Devant - Always Have Tomorrow (Eelke Kleijn Remix) [Lost Language]
03 Niklas Harding & Tyu - Butterfly Effect (Lucas & Beltram Remix) [Varian]
04 Thomas Datt - Alone (Inertia Remix) [Discover]
05 Alex Gold - Better Dayz (Saturday Night Special Mix) [Xtravaganza]
06 Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix) [Zenith Cafe]
07 Hydra - Affinity (Thrillseekers Remix) [Discover]
08 Water Planet - Introspection (John Askew Remix) [Vandit]
09 Robert Lidstroem - Recitation (InterCity's ETN Rework) [Exciter]
10 Rusch & Murray - The Promise (Ronski Speed Remix) [Anjunabeats]
Tack igen till Steve! |
|
|
|
|