return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Eddie Halliwell Tearing It Up
View this Thread in Original format
hustler
http://www2.tranceaddict.com/forums...124#post4845124

Såg den här tråden i "Music Discussion". Jävlar vad skillad kille, antingen är han sjukt taggad eller så har en förkärlek till en viss export produkt från sydamerika.

Vad tycks?
Vizay
halliwell är rent igenom galen när det kommer till att leka med musiken. Han e som gielen fast 100 gånger värre OCH med den stora skillnaden att han lyckas hantera "leken" :p

eddie e kung på mixern imo ;)
Kaveh
gillar hans juckande
Laszlo
haha - klockren jävla snubbe! :) Påminner mycket om Zabiela, han är om möjligt snäppet ännu vassare...
hustler
Det ser fan ut som om han sätter på mixern emelleanåt.
SteveTranz4ever
Han är onekligen grym ! Fan va kul de ska bli att se han på kryssen !!!!!

Har sett ett par DJs tidigare som kör det där... bla. JE Haugfos från Norge då han spelade på Fokused club sommaren 2004
mr_fisken
m på te var han ju rätt "uppåt" så att säga.. blir nog jäkligt skoj att se honom på kryssningen, montont o scratchigt;)
Gate 42
Vilken tokstolle! :D

Härligt inlevelse han har. Verkar ju vara skapligt uppskattad av publiken också ;)
Laszlo
Han påminner faktiskt lite om mig när jag står och lirar här hemma och persiennerna är fördragna. Enda skillnaden är bara att när jag löper amok på mixerbordet så låter det som oftast för jävligt :o Spelar jag inför folk så uppträder jag dock aningen mer civiliserat :)
Gate 42
quote:
Originally posted by Laszlo
Spelar jag inför folk så uppträder jag dock aningen mer civiliserat :)


Lägg av med det då. Att se en DJ som är helt tokig bakom spelarna är ju guld! Hands up for the CRAZY DJ's! :D

Vizay
quote:
Originally posted by Laszlo
Han påminner faktiskt lite om mig när jag står och lirar här hemma och persiennerna är fördragna. Enda skillnaden är bara att när jag löper amok på mixerbordet så låter det som oftast för jävligt :o Spelar jag inför folk så uppträder jag dock aningen mer civiliserat :)


ska be å få hoppa med i galen @ home klubben ;)
står å dansar å skuttar å leker ball när jag lirar hemma, sen blir man tokfeg dom få gångerna man spelar ute å står som en staty å smådiggar ^^
hustler
quote:
Originally posted by Gate 42
Lägg av med det då. Att se en DJ som är helt tokig bakom spelarna är ju guld! Hands up for the CRAZY DJ's! :D


Word, så sant som det är sagt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement