|
Eddie Halliwell Tearing It Up
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
halliwell är rent igenom galen när det kommer till att leka med musiken. Han e som gielen fast 100 gånger värre OCH med den stora skillnaden att han lyckas hantera "leken" :p
eddie e kung på mixern imo ;) |
|
|
| Kaveh |
| gillar hans juckande |
|
|
| Laszlo |
| haha - klockren jävla snubbe! :) Påminner mycket om Zabiela, han är om möjligt snäppet ännu vassare... |
|
|
| hustler |
| Det ser fan ut som om han sätter på mixern emelleanåt. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Han är onekligen grym ! Fan va kul de ska bli att se han på kryssen !!!!!
Har sett ett par DJs tidigare som kör det där... bla. JE Haugfos från Norge då han spelade på Fokused club sommaren 2004 |
|
|
| mr_fisken |
| m på te var han ju rätt "uppåt" så att säga.. blir nog jäkligt skoj att se honom på kryssningen, montont o scratchigt;) |
|
|
| Gate 42 |
Vilken tokstolle! :D
Härligt inlevelse han har. Verkar ju vara skapligt uppskattad av publiken också ;) |
|
|
| Laszlo |
| Han påminner faktiskt lite om mig när jag står och lirar här hemma och persiennerna är fördragna. Enda skillnaden är bara att när jag löper amok på mixerbordet så låter det som oftast för jävligt :o Spelar jag inför folk så uppträder jag dock aningen mer civiliserat :) |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Spelar jag inför folk så uppträder jag dock aningen mer civiliserat :) |
Lägg av med det då. Att se en DJ som är helt tokig bakom spelarna är ju guld! Hands up for the CRAZY DJ's! :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Han påminner faktiskt lite om mig när jag står och lirar här hemma och persiennerna är fördragna. Enda skillnaden är bara att när jag löper amok på mixerbordet så låter det som oftast för jävligt :o Spelar jag inför folk så uppträder jag dock aningen mer civiliserat :) |
ska be å få hoppa med i galen @ home klubben ;)
står å dansar å skuttar å leker ball när jag lirar hemma, sen blir man tokfeg dom få gångerna man spelar ute å står som en staty å smådiggar ^^ |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Lägg av med det då. Att se en DJ som är helt tokig bakom spelarna är ju guld! Hands up for the CRAZY DJ's! :D |
Word, så sant som det är sagt. |
|
|
|
|