return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טיול לפני צבא לאיוס
View this Thread in Original format
shushuist
אהלן

אז יש פה אנשים שעשו טיול לאיוס ? איך הגעתם ? שמעתי שזה עכשיו סיבוך להגיע לשם לקחת טיסה לכרתים ולקחת מעבורת של 3 שעות משהו מעצבן... ואין דילים אין כלום.
מישהו יכול להסביר לי מה עושים ? :| שמעתי ממש כיף שם פי אלף על איה נאפה וקוס ... ממש מקום טוב !

אז... תודה
DjChook
זה הכל תלוי מה אתה מחפש
בתכלס האיים היוונים עכשיו פחות פופולרים לישראלים
כי איה נאפה תפסה כזה ספין תקשורתי, שאני לא אהיה מופתע אם נראה שם עכשיו יותר ישראלים מאנגלים / שבדים או כל מדינה אחרת שבעבר שלטה שם

אני יודע שאח שלי לפני איזה 10 שנים היה באיוס :P
לא יכול לעזור לך בקטע הזה
m0sh
כל הזרם באיי נאפה.
איוס זה יותר אנשים מבוגרים...יותר ברמה
יש כאלה שאף אומרים שאיי נאפה זה פשוט כמו ישראל..זה באמת שתי מטר


וחוץ מזה חן והשאר יודעים מה דעתי בנושא
בפורום הזה צריך לכבד מקום אחד בלבד ואני לא יגיד מהו.
Sm0keMachine
ראסמי אם הייתי יכול לחזור 3 שנים אחורה הייתי טס למקום ההוא שצריך לכבד :)
shushuist
אם אתם מתכוונים לאיביזה אז אין לי כסף לזה חחח
ואם לא אז לא משנה, אני עדיין מחפש עזרה בקשר לאיוס, אם מישהו מתכנן או תיכנן לסוע לשם בשנתיים האחרונות... תודה!
yahel222
שמע עד לפני 4-5 שנים זה היה חזק

הבנתי שעכשיו קצת פחות

אבל באיסתא שהייתי היה מלא דילים לשם

אז תבדוק קצת יותר טוב בסוכנויות נסיעות
THE_BLUE_DRAGON
יש לך מיסטרי-לאנד עוד שבועיים ב 27 לחודש!
טוס לשם לאמסטרדם בשביל מה לך לבזבז כסף על שכונה!

לא מובן לי כל הסיפור הזה
למה יש פה בכלל אנשים בפורום שטסים לדברים האלו
זה אמור להיות פורום של קלאברים לא של חסרי חיים

לבזבז כסף על הדברים השכונתיים האלו במקום לטוס לאירוע שווה
איביזה זה יקר באמת אז אם אין לך על תחשוב אפילו
אבל 1,000$ ופחות אתה טס לאירוע מטורף באירופה
אז חבל סתם לטוס לשכונה
shushuist
אחי בטח שאני בעד אירוע כזה, אבל באמסטרדם הייתי וזה לא ממש המקום להיות עם חברים וזה, רוצים ים, שמש בנות
ואגב נראה לי שבאיוס עדין יש מלא מבקרים וזה, הם עדיין ב"סצינה" =)

אז בבקשה לדבוק בנושא.. :|
תודה
Hell_Copter
לפי מיטב הבנתי לפני כמה שנים אסרו את הכניסה לאיוס לישראלים בגלל כל מיני מקרי ונדליזם שישראלים עשו במלונות שם
זה למה אחרי זה כולם נסעו רק לקוס... חוץ מבודדים שגילו את איה נאפה..
ועכשיו איה נאפה חנוק ישראלים... פי אלף ממה שהיה לפני שנתיים לפחות שזה עוד יחסית היה מחתרתי...
shushuist
לההה לא נראה לי שלא יתנו לנו להיכנס...
שמעתי שבאמת פי אלף שם על קוס ואיה נאפה... וגם נהיה הישראלים היחידים שם יכול להיות ספקטקל

Glenn-Holmes
אני עם גיל אול דה וואי... אבל מה לעשות יש אנשים שהאהבה שלהם למוזיקה היא במקום משני ביותר לעומת עדיפויות אחרות בחייהם...ואי אפשר לשנות את זה
MasterP
הייתי באיוס ב-2002 לפני הגיוס והיה פצצה...
טסנו לסנטוריני ומשם לקחנו מעבורת,
בדיוק בסוף השנה, אסרו כניסה לישראלים בדיוק מהסיבות שרועי אמר.

כיום אני לא יודע איך מגיעים לשם
מה שכן יש סיכוי שאני טס לשם שוב (סוג של סגירת מעגל)
אחרי ההנתקות, כלומר עוד שבוע וקצת.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement