|
הצילו!
|
View this Thread in Original format
| yaman |
| איייייייייייייייייייייייייייייייייי |
|
|
| Hell_Copter |
זה מה שקורה בימי בין המיצרים בים כנראה... :rolleyes:
מזכיר לי שהייתה פה ברעננה איזה אחת שהתיישבה על עט והוא נכנס לה לתוך התחת עמוק... איזה אירוני זה היה שקראו לה אתי... |
|
|
| coby |
אייי מסכנה...
אני זוכר שגם היה אחד שעשו לו ניתוח בישבן להסרת שומה או משו ובזמן הניתוח הוא "הפריח נפיחה" ככה היה רשום
וזה התנגש עם הלייזר וגרם ללהבה שגרם לביצים שלו לעלות באש..
ואז הוא תבע את הבית חולים על זה שלא יכל לקיים יחסים עם אישתו |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by coby
אייי מסכנה...
אני זוכר שגם היה אחד שעשו לו ניתוח בישבן להסרת שומה או משו ובזמן הניתוח הוא "הפריח נפיחה" ככה היה רשום
וזה התנגש עם הלייזר וגרם ללהבה שגרם לביצים שלו לעלות באש..
ואז הוא תבע את הבית חולים על זה שלא יכל לקיים יחסים עם אישתו |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחח |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by coby
אייי מסכנה...
אני זוכר שגם היה אחד שעשו לו ניתוח בישבן להסרת שומה או משו ובזמן הניתוח הוא "הפריח נפיחה" ככה היה רשום
וזה התנגש עם הלייזר וגרם ללהבה שגרם לביצים שלו לעלות באש..
ואז הוא תבע את הבית חולים על זה שלא יכל לקיים יחסים עם אישתו |
נכון אני זוכר את זה! (מוזר שאתה זוכר הרבה פרטים...)
:>
מממ
בונה אני כל כך מצטער בשביל הילדה הזאת מה שעוד יותר אני מצטער עליו זה שאני צחקתי שקראתי תכותרת...... סורי :> פשוט מצחיק קצת |
|
|
| m0sh |
| חחחחחחח נזכרתי ב"נפיחה" ... אוי סיפור גדול |
|
|
| DjChook |
אוי זה הולך להיות טרד הזוי
סתם, בונא אחד החזקים, מענין אם היא הייתה עושה קפיצת ראש זה היה נכנס לה בפה
בעצם אז אני חושב שגם ניתוח לא היה עוזר
:eek:
מעניין שהם לא השתמשו במונח "שופדה על יתד"
כנראה בגלל שהיא בת 15 :) |
|
|
| KrazyDJs |
| פעם הבאה שלא תשכח את הווזלין... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| זה לא היה יתד זה היה חנן גולדבלאט |
|
|
| Shahar |
| יאללה כוסעמו ילדה בת 15 מי ישמע מה אפשר לעשות איתה כבר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Shahar
יאללה כוסעמו ילדה בת 15 מי ישמע מה אפשר לעשות איתה כבר |
:tongue2 :crazy: :tongue2 |
|
|
|
|