|
המיקסר נהרס...עזרה
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
אחד הפיידרים שלי הלך...הוא לא מגיב...
אז אני צריך להשתמש בקרוספיידר ... יש למישהו מושג למי אני יכול לתת אותו לתיקון במחיר טוב?
תודה... |
|
|
| Shahar |
לא יודע אם זה זול אבל אני יודע שמלא מקומות מתקנים שם קומפקטים אז נסה אולי גם מיקסרים
03 691 59 84 |
|
|
| SPL |
| השאלה איזה מיקסר זה ואם כדאי לתקן אותו ? הוא רק 2 ערוצים? |
|
|
| m0sh |
זה
dxm06
ממש אחלה מיקסר...לא שווה לי לא לתקן אותו
סך הכל אני לא מאמין שזה טיפול כזה יקר...
אני מקווה להוציא 200 שקל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
זה
dxm06
ממש אחלה מיקסר...לא שווה לי לא לתקן אותו
סך הכל אני לא מאמין שזה טיפול כזה יקר...
אני מקווה להוציא 200 שקל |
תתקשר למספר שהבאתי לך אאולי הם יעזרו לך נו |
|
|
|
|