return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
המיקסר נהרס...עזרה
View this Thread in Original format
m0sh
אחד הפיידרים שלי הלך...הוא לא מגיב...
אז אני צריך להשתמש בקרוספיידר ... יש למישהו מושג למי אני יכול לתת אותו לתיקון במחיר טוב?

תודה...
Shahar
לא יודע אם זה זול אבל אני יודע שמלא מקומות מתקנים שם קומפקטים אז נסה אולי גם מיקסרים
03 691 59 84
SPL
השאלה איזה מיקסר זה ואם כדאי לתקן אותו ? הוא רק 2 ערוצים?
m0sh
זה
dxm06
ממש אחלה מיקסר...לא שווה לי לא לתקן אותו
סך הכל אני לא מאמין שזה טיפול כזה יקר...
אני מקווה להוציא 200 שקל
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
זה
dxm06
ממש אחלה מיקסר...לא שווה לי לא לתקן אותו
סך הכל אני לא מאמין שזה טיפול כזה יקר...
אני מקווה להוציא 200 שקל


תתקשר למספר שהבאתי לך אאולי הם יעזרו לך נו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement