|
Creamfields 2005 Mixed by Ferry Corsten
|
View this Thread in Original format
| yaman |
יא רבנן..
די ג'יי מספר 5 בעולם פרי קורסטן עומד להנחית עלינו דיסק אוסף מפןצץץץ
אחרי הדרכון של הולנד ואחרי אסוט של ארמין והחיפוש של טיאסטו לדעתי זה האוסף של השנה
טראקליסט
CD1
01. Anthony Rother - Father
02. The Skeleton Key - The Conjure (Steve Lawler Remix)
03. Coburn - We Interrupt This Program (Instrumental Dub Mix)
04. StoneBridge vs. Ultra Natי - Freak On (Ferry Corsten Dub Remix)
05. House Headz - Stella
06. Gabriel & Dresden - Arcadia
07. Tomas Andersson - Washing Up (Tiga Remix)
08. Hiroki Esashika - Kazane
09. Tim Deluxe - Reflections
10. David West feat. Andreas Hermansson - Larry Mountains 54
11. Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi Remix)
12. Steve May - Blend Forty-3 (Luke Chable & Steve May Remix)
13. Split Second - Midnight Express
14. Signalrunners - 3000 Miles Away (Probspot Club Mix)
15. FB feat. Edun - Who’s Knocking? (Ferry Corsten Remix)
CD 2
01. Elles de Graaf - Show You My World (Ferry Corsten Remix)
02. Above & Beyond vs. Andy Moor - Air For Life
03. Underwater - Water Planet (Aerodrome Remix)
04. Menno de Jong - Tundra (Fierce Dub Mix)
05. Duderstadt - Mahananda (Mystery Islands Remix)
06. Ron van den Beuken - Sunset
07. Lange vs. Gareth Emery - X Equals 69
08. Brisky - Celestial
09. Smith & Pledger - Northern Lights
10. Ferry Corsten - Sublime
11. Genix - Red Vision
12. Josh Gabriel - Alive (Creamfields Edit)
13. Marc Marberg - Guarana
14. Marco V - More Than A Life Away
15. Fergie - Spin Energy (Gleave & Johnston Remix)
איזה בן זונה זה
משתחרר ב22 לאוגוסט |
|
|
| KrazyDJs |
נראה די מעניין, במיוחד הדיסק הראשון...
מוזר לי שהוא הכניס קטעים כמו Washing Up ו We Interrupt This Program |
|
|
| -AP- |
FB feat. Edun - Who’s Knocking? (Ferry Corsten Remix)
איזה טראק לסיים איתו דיסק.
מהרגע ששמעתי את הטראק הזה התמכרתי אליו, פשוט יצירת אמנות. למישהו יש מושג מתי הוא משתחרר?
אה, כן, האוסף. נראה כמו אחד שאני הולך לחרוש עד האוסף הבא של פרי :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
דיסק בסימן איביזה
מאוד מפתיע הטראקליסט המון קטעים שלא הייתי מצפה לשמוע מפרי בשתי הדיסקים
דיסק ראשון מאוד מעניין לשמוע תהתפתחות שלו עד אפליפטינג כמעט אחרי הפתיחה הגרובית עם אחד הקטעים האהובים עלי בזמן האחרון של אנטוני רוטר |
|
|
| evolverx |
ירד לי הדיסק האיכותי הזה של פרי קורסטן דיסק ממש טוב,מומלץ!!
במיוחד הטרק של גו'ש גבריאל שהוא אחד הטובים מהשנה האחרונה
תורידו בהמוניכם |
|
|
| Sm0keMachine |
יצא לי היום לשמוע את הדיסקים מההתחלה עד הסוף
ואכן זהו אוסף טוב מאוד ואיכותי..
הקטע האהוב עלי הוא
Tomas Andersson - Washing Up (Tiga Remix)
שזהו קטע קורע רחבות..שהרבה דיג'יים מנגנים כרגע ולא נמאס לשמוע אותו (בינתיים)..! |
|
|
|
|