|
Brukt DD-turntable og en mikser til salgs?
|
View this Thread in Original format
| freeloop |
Tenkte det var på tide å få snurr på vinylene jeg har fått tak i.
Har du noe å anbefale, evt. å selge, sleng det inn under.
Tenkte kanskje på Technics tt og Numark mikser... |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by freeloop
Tenkte det var på tide å få snurr på vinylene jeg har fått tak i.
Har du noe å anbefale, evt. å selge, sleng det inn under.
Tenkte kanskje på Technics tt og Numark mikser... |
technics 12xx eller numark TTX.. behringer er bra og billige mixere.. |
|
|
| ziddy |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
behringer er bra og billige mixere.. |
bra og bra... kommer vel an på bruken. De duger vel ikke noe særlig lenge hvis du vil prøve deg profesjonelt. Jeg har vært borti utesteder som bruker mixer fra behringer, men jeg likte det ikke for å si det sånn -noe dårlig lyd +at det var noe galt med den, den dagen jeg skulle mixe på den slik at en av kanalene ikke fungerte som den skulle (dette var en 4 kanals mixer koblet til 2 Numark CD og 2 Technics). Uansett, hvis du kun skal bruke utstyret hjemme på soverommet så burde en behringer funke fett. Selvfølgelig kan det bare hende at jeg hadde sykt uflaks denne kvelden ;) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by ziddy
Selvfølgelig kan det bare hende at jeg hadde sykt uflaks denne kvelden ;) |
eller at det var en gammel mixer... men sant, hvis du skal ha en som tåler et par halvlitere over seg burde du kjøpe en pioner djmXXX mixer.. men de nyere behringerene er mer enn gode nok for hjemmebruk++ |
|
|
| freeloop |
Da ble det en Numark Dxm01 mikser (uten usb), og Numark TT200 til å snurre på skivene.
Bra begynnelse vil jeg tro. |
|
|
| moore |
| Jeg har to stk Omnitronic DD-2250 platespillere og en Omnitronic mixer til salgs. Du skal få det for 2500 om du vil.. Har bilder av det ute og ;) Kan vise deg om du er interessert.. |
|
|
|
|