return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
6000 פוסטיםםםם
View this Thread in Original format
Shahar
בגלל שהייתי חודשיים בבסיס סגור (טירונות וקורס) אז היו לי הרבה פוסטים אבל זהו כבר חודש ומשו אני עושה יומיות ואני יחזור לעשות כיף פההה!!

מזלטובבבב!!
yaman
אבוס עיינק שחר
YoraY
פאקק ...... איזה ברברן

:D


מזל טוב:))
KrazyDJs
מברוק דארלינג..
Glenn-Holmes
רועי?
מאחוריך!
:eyes:
DjChook
אין מקום....

(חנן)
Shahar
תודהההה
יום חמישי עד שני אני באילת אז יהיה פה שקט :D
Glenn-Holmes
אתה חי בסרט שחר
הפורום מתחיל להתעורר...לא תלוי יותר בחבר זה או אחר

ובלי קשר הספקתי לעבור ת'4000 פוסטים אז נציין את זה פה
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה חי בסרט שחר
הפורום מתחיל להתעורר...לא תלוי יותר בחבר זה או אחר

ובלי קשר הספקתי לעבור ת'4000 פוסטים אז נציין את זה פה


שמע היו ימים שכל בוקר היית רואה 10 טרדים שאני ואדיר הגבנו בהם וזה גרר תגובות טובות ורעות ועורר תפורום
ככה זה גרר עוד אחד שיגיב ועוד אחד והפורום התעורר
אמרתי לאנשים שזה מה שיקרה אם אני יפסיק כי לא יהיה פה הצפות של הודעות אז לאנשים לא תהיה סיבה להיכנס הרבה לפורום...וזה מה שקרה
בקטנה לא בא לך להשלים עם זה לא נורא
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
שמע היו ימים שכל בוקר היית רואה 10 טרדים שאני ואדיר הגבנו בהם וזה גרר תגובות טובות ורעות ועורר תפורום
ככה זה גרר עוד אחד שיגיב ועוד אחד והפורום התעורר
אמרתי לאנשים שזה מה שיקרה אם אני יפסיק כי לא יהיה פה הצפות של הודעות אז לאנשים לא תהיה סיבה להיכנס הרבה לפורום...וזה מה שקרה
בקטנה לא בא לך להשלים עם זה לא נורא


אתה מאמין משום מה שכל העולם סובב סביבך
אז זהו שזה לא המצב
עבורך אולי כן

תבין כבר אחת ולתמיד הפורום הזה גווע ממאה סיבות אחרות ששחר הוא אולי הסיבה המאה ואחת

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה מאמין משום מה שכל העולם סובב סביבך
אז זהו שזה לא המצב
עבורך אולי כן

תבין כבר אחת ולתמיד הפורום הזה גווע ממאה סיבות אחרות ששחר הוא אולי הסיבה המאה ואחת


אני אומר לך שתטועה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement