| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אתה חי בסרט שחר
הפורום מתחיל להתעורר...לא תלוי יותר בחבר זה או אחר
ובלי קשר הספקתי לעבור ת'4000 פוסטים אז נציין את זה פה |
שמע היו ימים שכל בוקר היית רואה 10 טרדים שאני ואדיר הגבנו בהם וזה גרר תגובות טובות ורעות ועורר תפורום
ככה זה גרר עוד אחד שיגיב ועוד אחד והפורום התעורר
אמרתי לאנשים שזה מה שיקרה אם אני יפסיק כי לא יהיה פה הצפות של הודעות אז לאנשים לא תהיה סיבה להיכנס הרבה לפורום...וזה מה שקרה
בקטנה לא בא לך להשלים עם זה לא נורא |
|
|