|
הללווו? יש מישהו בבית?:)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
בוקר טוב עולם!!!
יואאוו כמה שנים כמה שנים, מישהו בכלל זוכר אותי?:)
טוב אז ככה לקראת שחרורי הקרב ובא מצה"ל החלטתי לקפוץ לבקר
אז מה קורה איתכם אנשים?! שומרים על המוזיקה בחיים?!:D :D
תגידו לי מזל טוב, אני כבר כמעט לא רכוש צה"ל וסוף סוף אפשר להנות מהחיים!!
ווואאווווווו:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| DjChook |
אני משתין דרך צינור
:wtf: |
|
|
| KrazyDJs |
איזה אורחת כבוד יש לנו :)
הזמן טס, אני זוכר איך רק אתמול התגייסת :p |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני משתין דרך צינור
:wtf: |
עוד כמה שנים זה יהיה להיט וכולם יעשו את זה. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
איזה אורחת כבוד יש לנו :)
הזמן טס, אני זוכר איך רק אתמול התגייסת :p |
נכון!!!
איזה כיף לך אלונה!
מזל טוב!
:p |
|
|
| Shahar |
| תחתמי קבע חופשי אנלא מתנגד |
|
|
| m0sh |
יא צעירה מתה :P
את נראה לי משתחררת יום לפני היום הולדת שלי אם אני לא טועה
בואי לאיביזה בספטמבר אני מארגן קבוצה
:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Viber
עוד כמה שנים זה יהיה להיט וכולם יעשו את זה. |
כמה שנים... כמה עשורים.. מי סופר |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני לא מאמין שאת לא פה שנתיים...
לא יאומן...
טוב אל תשכחי רק איפה גדלת |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא מאמין שאת לא פה שנתיים...
לא יאומן...
טוב אל תשכחי רק איפה גדלת |
דברים כאלה לא שוכחים:toothless
| quote: | Originally posted by m0sh
יא צעירה מתה :P
את נראה לי משתחררת יום לפני היום הולדת שלי אם אני לא טועה
בואי לאיביזה בספטמבר אני מארגן קבוצה
:D |
תזכיר לי שניה מה זה צעירה...:haha:
אם היום הולדת שלך ב24 אז כן:)
ותרשום אותי לקבוצה, לאיביזה אני נוסעת בכייףף!@#@#!
:toocool: :crazy: :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
פשששששש תעשי חיים בתור אחד שנחת פה מהאי הקדוש לפני יומיים אני יכול רק להמליץ בחום
דרך אגב מוש
פגשנו את האירית ההיא שברח לי השם שלה בסאן אנטוניו וגם בכמה מסיבות... |
|
|
|
|