return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הללווו? יש מישהו בבית?:)
View this Thread in Original format
Tarantula
בוקר טוב עולם!!!
יואאוו כמה שנים כמה שנים, מישהו בכלל זוכר אותי?:)
טוב אז ככה לקראת שחרורי הקרב ובא מצה"ל החלטתי לקפוץ לבקר
אז מה קורה איתכם אנשים?! שומרים על המוזיקה בחיים?!:D :D

תגידו לי מזל טוב, אני כבר כמעט לא רכוש צה"ל וסוף סוף אפשר להנות מהחיים!!
ווואאווווווו:crazy: :crazy: :crazy:
DjChook
אני משתין דרך צינור
:wtf:
KrazyDJs
איזה אורחת כבוד יש לנו :)
הזמן טס, אני זוכר איך רק אתמול התגייסת :p
Viber
quote:
Originally posted by DjChook
אני משתין דרך צינור
:wtf:


עוד כמה שנים זה יהיה להיט וכולם יעשו את זה.
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs
איזה אורחת כבוד יש לנו :)
הזמן טס, אני זוכר איך רק אתמול התגייסת :p


נכון!!!

איזה כיף לך אלונה!

מזל טוב!
:p
Shahar
תחתמי קבע חופשי אנלא מתנגד
m0sh
יא צעירה מתה :P
את נראה לי משתחררת יום לפני היום הולדת שלי אם אני לא טועה

בואי לאיביזה בספטמבר אני מארגן קבוצה
:D
DjChook
quote:
Originally posted by Viber
עוד כמה שנים זה יהיה להיט וכולם יעשו את זה.


כמה שנים... כמה עשורים.. מי סופר
Glenn-Holmes
אני לא מאמין שאת לא פה שנתיים...
לא יאומן...

טוב אל תשכחי רק איפה גדלת
omergunr
שלום :D

Tarantula
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא מאמין שאת לא פה שנתיים...
לא יאומן...

טוב אל תשכחי רק איפה גדלת

דברים כאלה לא שוכחים:toothless

quote:
Originally posted by m0sh
יא צעירה מתה :P
את נראה לי משתחררת יום לפני היום הולדת שלי אם אני לא טועה

בואי לאיביזה בספטמבר אני מארגן קבוצה
:D


תזכיר לי שניה מה זה צעירה...:haha:
אם היום הולדת שלך ב24 אז כן:)

ותרשום אותי לקבוצה, לאיביזה אני נוסעת בכייףף!@#@#!
:toocool: :crazy: :D
Glenn-Holmes
פשששששש תעשי חיים בתור אחד שנחת פה מהאי הקדוש לפני יומיים אני יכול רק להמליץ בחום
דרך אגב מוש
פגשנו את האירית ההיא שברח לי השם שלה בסאן אנטוניו וגם בכמה מסיבות...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement