return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Tomorrowland Tracklistings (pg. 2)
View this Thread in Original format
BZRK
quote:
Originally posted by Bertn
dat is niet new order - confusion, dat is zogezegd de nieuwe Katana... echt een zielige plaat, gewoon dat typische geluid gesampled...


Ah oef, net op tijd weg geweest dan, Play It Louder niet gehoord nog een geluk :D
Idd een echte schijtplaat...
Phortastic
quote:
Originally posted by IgnazZio

Montana:
1) Ernesto vs Bastian - Darkside Of The Moon (Axwell & Ingrosso Remix):eyespop:



dat vind ik zo een dikke schijtplaat, niet te geloven :whip:
BZRK
Ook nog gehoord in het eerste uur van Armin dacht ik:
Armin van Buuren feat Jan Vayne - Hymne en Way Out West - Killa [Orkidea Remix]
djcresto
hoe noemt die plaat die zowel ferry, jon als armin gedraaid hebben? without you of zoiets?
The_G0dfather
quote:
Originally posted by BZRK
Ook nog gehoord in het eerste uur van Armin dacht ik:
Way Out West - Killa [Orkidea Remix]


Idd :crazy:
speentje
^ jep klopt!
Magistrate
bij Ferry Corsten:

2.Deep Dish - Say Hello (Paul van Dyk Remix)
11. Ron van den Beuken - Sunset

bij Armin:

Kuffdam & Plant - Summer Dream (Paul van Dyk Remix)

==> kwam prachtig over live, 1 van men hoogtepunten

bart claessen - Playmo zat ook nog ergens halfweg bij armin
Freezel
quote:
Originally posted by djcresto
hoe noemt die plaat die zowel ferry, jon als armin gedraaid hebben? without you of zoiets?


Dogzilla - Without You ;)
CygnusX
quote:
Originally posted by Freezel
Dogzilla - Without You ;)


Vet nummer :eyes:
Die zie ik ook nog wel commercieel doorbreken.
Magistrate
quote:
Originally posted by Bomar
Armin draaide ook een zalig lieke wanneer voor de eerste keer die witte papierkes uit de lucht kwamen vallen. Iemand een idee welk lieke da was?


ik denk dat dat summer dream was

Buoyant
armin heeft castamara ook nog gedraaid, volgens mij op nummer 9,10 of 12 want ik was er dat half uurtje en ik kan met die language helemaal niet herinneren, we zijn bij shivers weer naar buiten gegaan -> MIKE
BZRK
quote:
Originally posted by Buoyant
armin heeft castamara ook nog gedraaid, volgens mij op nummer 9,10 of 12 want ik was er dat half uurtje en ik kan met die language helemaal niet herinneren, we zijn bij shivers weer naar buiten gegaan -> MIKE


Inderdaad, Castamara ook gehoord. Maar zeker niet meer na Message In A Bottle, want daarna kwam effectief Language en toen zijn wij weg gegaan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement