|
Q-base
|
View this Thread in Original format
| Miky |
Hey,
kheb hier een klein probleemke als ik ner de site van Q-BASE wil gaan.
krijg nen hoop zever mer ik geraak niet op de site, kan iemand me mss helpen???
En wie zou er naar Q-BASE gaan na de line-up gezien te hebben? |
|
|
| The_G0dfather |
:cool: zalige site hoor :D
werkt prima bij mij, je krijgt wel meteen een volledig scherm als je entert
nuja, pas mon truc ça |
|
|
| CygnusX |
| De onnozele posts zijn verwijderd. Pumaz, Wildfire en Zehra, precies een beetje last van verveling :) Ik weet dat het moeilijk is om jullie in te houden, dus probeer het aub te beperken tot deze thread. 1 onnozele thread is genoeg :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Miky
En wie zou er naar Q-BASE gaan na de line-up gezien te hebben? |
Heb line-up gezien en ze laat me koud. De area met de Franse en Belgische vlag is ronduit beschamend, alsof the harde belgische muziekscene wordt aangevoerd door Furax en co.
En het is helemaal in Duitsland |
|
|
| Synthesia |
Probeer anders eens via deze link:
http://events.q-dance.nl/2005-09_10.../eng/index.html
Lijkt me wel een zeer toffe lokatie voor een hard dance evenement, zo een oude luchtmacht base. Maja..zal een uur of 3 rijden zijn en de line-up spreekt me niet direkt aan...heb dan ook meeste van die dj's nog niet live gezien.
Dee dezelfde mening als Dark Apostle over de Belgian/French lineup..verleden jaar was die voor Belgie en Frankrijk apart dacht ik, en toch wat beter met M.I.K.E. ipv Furax, etc. :) |
|
|
| djcresto |
| De Belgische Jump die we hier toch al jaren kennen is nu hard aan het opkomen in het buitenland als één van de hardstyle stijlen. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
De Belgische Jump die we hier toch al jaren kennen is nu hard aan het opkomen in het buitenland als één van de hardstyle stijlen. |
Ja, heb ik ook al gemerkt. Ze ontdekken daar nu Da Boy Tommy :haha: |
|
|
| djcresto |
| die site is idd supervet! |
|
|
| djibberonacid |
zalig feest die Q-Base ik ga er zeker bij zijn, het ligt maar op 150km van Turnhout dus dat is best te doen!!!
Als iedereen de German area eens checkt op de site!!!!!!!!!! Om van te beginnen kwijlen!!!!!!!!!
Kai Tracid, Hennes&Cold, Cosmic Gate, Warmduscher, ...:eyes:
het hele TracidTraxx en Overdose label draait daar
en als je ziet hoe professioneel die site is dan zullen ze noch kosten noch moeite sparen om het feest superspectaculair te maken |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ja, heb ik ook al gemerkt. Ze ontdekken daar nu Da Boy Tommy :haha: |
idd:
| quote: |
Dat B2S aan een grote opmars is moge al eerder duidelijk zijn. Meer dan 10 concepten runnen zij reeds en daar is nu één bijgekomen, naemlijk UP. Dit feestzal geheel in het teken staan van de jumpstyle. Niet wonderbaarlijk dat er dan ook heel veel Belgische artiesten terug te vinden zijn in de line-up. De line-up voor de eerste editie op 12 november in Tropicana te Rotterdam ziet er als volgt uit:
Area 1:
Sky High 1, Bad Boyz, Balistic, Coone, Furax, Lobotomy Inc, Ruthless, Tony, MC DV8
Area 2 Hosted by Jumper Records:
Da Boy Tommy & Da Rick, Marcky, Massiv, Steve Dexter, The Rebel, Thunder Deejay, Yves, MC Villain
Tickets voor deze avond zullen 18€ ex fee bedragen. Meer info over dit concept volgt binnenkort.
|
:D :D |
|
|
|
|