| Shahar |
אניי יהיה באיילללתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
נשארו עוד יומייםםם!!
| quote: | Originally posted by FederalBI
אני אוהב את הזא'נר ואת הדיג'י אבל עצם העובדה שזה חלק מליין ההומוהים מרחיקה אותי משם |
מה קשור ליין הומואים מה תדפוק?
אולי המסיבה הזאת תהיה של הומואים אבל שישי באומן זה לא הומואים
מתי אנשים יפסיקו לדבר שטויות פה :whip: :whip: :whip:
אה ואתה לא תעבור סלקציה גם ככה.. |
|
|