return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Victor Calderon @ Haoman Tel-Aviv 19.8.05
View this Thread in Original format
ronsh
חג האהבה...ויקטור קלדרון מגיע לארץ לאוהבי הז'אנר...

מי יכול לארגן קומבינות באומן לגבי כניסה .. יש לי רק 20...

פליזזזזזזז
FederalBI
אני אוהב את הזא'נר ואת הדיג'י אבל עצם העובדה שזה חלק מליין ההומוהים מרחיקה אותי משם
Shahar
אניי יהיה באיילללתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

נשארו עוד יומייםםם!!

quote:
Originally posted by FederalBI
אני אוהב את הזא'נר ואת הדיג'י אבל עצם העובדה שזה חלק מליין ההומוהים מרחיקה אותי משם


מה קשור ליין הומואים מה תדפוק?
אולי המסיבה הזאת תהיה של הומואים אבל שישי באומן זה לא הומואים

מתי אנשים יפסיקו לדבר שטויות פה :whip: :whip: :whip:
אה ואתה לא תעבור סלקציה גם ככה..
omergunr
אזיה ז'אנר זה?:X
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
אזיה ז'אנר זה?:X


ניו יורק האוס וטרייבל ממשאני זוכר אבל משמכיר ועוקב אולי יוכל לעדכן שקלדרון מנגן גם דברים אחרים כיום
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ניו יורק האוס וטרייבל ממשאני זוכר אבל משמכיר ועוקב אולי יוכל לעדכן שקלדרון מנגן גם דברים אחרים כיום


לא יודע למה
אני יעדיף את המסיבות נוער באילת עם דיג'יי שגיא אבוטבול
Q-PiXeL
זה הפקה של שירזי
FFF
חד פעמי הוא עוזב את פאודר ועושה הפקה גדולה יותר ומביא את קלדרון
בפאודר באותו היום אגב יש מסיבה של "זאמוק" (ליין רוסי) עם דנה אינטרנשיונל....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לא יודע למה
אני יעדיף את המסיבות נוער באילת עם דיג'יי שגיא אבוטבול


זה לא סוד שניו יורק האוס מצד אחד ופסיי טראנס ודראם אנד בייס מצד שני הם הסגנונות האלקטרוניים שאני הכי לא נמשך אליהם

ובכל זאת מסיבת נוער עם איזה די גיי שהכבוד שלו למקצוע מסתכם בכך שהוא קנה אוזניות יקרות יותר מ-100 שקל זה אלטרנטיבה שאין סיכוי שאני יבחר בה
אני מעדיף כל סגנון מוזיקה אלקטרונית על פני מוזיקה לזומבים שמנוגנת ע"י גנב סדרתי
omergunr
sting & cheb mami - desert rose (victor calderone remix)
איזה יופי.. :>
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement