return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: [1] 2 
Hallo aus Kanada!
View this Thread in Original format
Chinaman
Meine GTA Freunde,

Wie geht es Ihnen? Ich bin Chinaman aus TOTA (Toronto). Von der 18 bis der 22, werde ich in Frankfurt und München sein. Und auch, von der 26 bis der 29, werde ich in Berlin sein.

Es wäre nett, sich mit Euch allen zu treffen. Sind in dieser Zeit, irgenwelche besonderen veranstaltungen (Discos oder DJs)? :)

Vielen Dank,

Chinaman :D

P.S. Können Sie bitte auf Englisch zurückschreiben? Mein Deutsch is sehr schlecht! :(
XeCUTionER
on friday you can try cocoon club in frankfurt with sven väth and tiefschwarz...
and the club for itself is it worth... :)
Inyrie
21.08.05 :: Sander Kleinenberg :: Volksgarten, München :)



Domi
Mighty Johnny
Its also Mysteryland in Holland :D

maybe you can go with some of us to this great open air party ;)
Chinaman
Super!

Danke für das Auskunft! :D

Jetzt, auf Englisch:

Right now, I'm suppose to be in München from the Friday until the Tuesday (19 - 23) so I can definitely make the Sunday party with SANDER!!! :D

I'm looking at the site, http://www.welovemunich.de/ but under "Eintritt" if I'm reading it correctly, it says, "unbekannt", unknown. Does anyone know the price of tickets and how I can get them? If it's easier, I'll paypal one of you guys! :)

I checked on Mapquest and it looks like this event is taking place a few kms away from the city center. Is it accessible by U-Bahn or S-Bahn? *Edit* I just saw a map that shows the S-Bahn goes to Rosenheimerstraße!!! :toothless

As for Mysteryland, I'm arriving in Amsterdam on the Monday from Berlin so at this point it doesn't look like it will happen but things can change! :(

Any info on the München party would be awesome! I look forward to meeting you all!

Tschüs, Chinaman :D
dEsidEL


^^^ Chinaman is uber nice , please help Chinaman

Chinaman
^^^

dEsidEL war in Deutschland vor zwei Jahren. Love Parade 2003, ja?
Chinaman
Hallo nochmal!

Hier ist ein Bild auf mich mit Piet & Benno aus Rank 1 und andere TOTAs in "The Guvernment", April 2004. Ich trage das schwarze Hemd.



Hoffentlich, sich mit Euch allen zu treffen! :D Ich werde zum Volksgarten in München kommen! :)

Bis Bald,

Chinaman :D
Overseas
quote:
Originally posted by Chinaman
Hallo nochmal!

Hoffentlich, sich mit Euch allen zu treffen! :D Ich werde zum Volksgarten in München kommen! :)

Bis Bald,

Chinaman :D

so I gather you won't be in Frankfurt (as you said in your first post), right?
Chinaman
quote:
Originally posted by Overseas
so I gather you won't be in Frankfurt (as you said in your first post), right?


Hi Overseas,

Actually, I will be in Frankfurt on Thursday night. In fact, I'm right now waiting for RyanAir's check-in desk to open here at Stansted Airport!

Is there anything happening tonight?

Thx,

Chinaman

Overseas
nah, unfortunately nothing interesting happening Thursdays.

You got a cell phone? If you want we just might have a drink or something.

-> PM
drizzt81
quote:
Originally posted by Chinaman
Hallo nochmal!

Hier ist ein Bild auf mich mit Piet & Benno aus Rank 1 und andere TOTAs in "The Guvernment", April 2004. Ich trage das schwarze Hemd.



Hoffentlich, sich mit Euch allen zu treffen! :D Ich werde zum Volksgarten in München kommen! :)

Bis Bald,

Chinaman :D


nevermind you, who's the cute chick in the blue? :D

j/k ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement