|
The mackenzie feat Jessy I Am Free Marino remix (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| Was die ni gestorven marini stephano,of heb ik het mis?:conf: |
|
|
| Pheatus |
dacht ik ook.
Kheb hier nog een plaat liggen van hem. Phased pads. |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Toyax
ik stop hier wel mee, paar domme belgen denken dat ze god zijn!
|
Iedereen die Belgen dom noemt verdient hier een ban
!!!!!!!!!!!!!!!!:whip:
Deze bull pik ik niet in een Vlaams Subforum
Het lijkt er anders sterk op dat je hier vriendjes probeert te maken onder de domme Belgen, Hebbe ze je soms al uitgespuwd in het NL forum? :o
Voila, genoeg opwinding :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Deze bull pik ik niet in een Vlaams Subforum |
In theorie is het Belgisch :o
En ja Marino is dood, en sommigen noemen hem sindsdien heilig :rolleyes: |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Go pray in front of your Marino Stephano shrine instead of spamming online forums with your obsession, that's what I think :o |
achterlijke reply
gij ni alleen ze jasp :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Neeje, gij kunt er anders ook een aardig pakske van, achterlijke replies plaatsen ;) |
|
|
| pooley |
| das algemeen gekend |
|
|
| Jasperovitsj |
| In mijn geval ook, dus carry on... |
|
|
| Toyax |
dom is msichien een groot woord, maar als je een topic maakt verw8 je toch niet alleen negatieve reacties. En die reactie was gewoon een reactie op antwoord van jasper. Die jongen heeft alleen maar negatieve reacties als hij meerdere malen topics ziet. ging nu gewoon om 1 plaat, maar ach
nogmaals vind het jammer van zulke reacties
en mijn excuses voor belgen dom te noemen, want marino is ook een belg, maar de mensen die hier negatief reageren vind ik dus niet dom, maar beetje makkelijk en te negatief! |
|
|
| Toyax |
dom is msichien een groot woord, maar als je een topic maakt verw8 je toch niet alleen negatieve reacties. En die reactie was gewoon een reactie op antwoord van jasper. Die jongen heeft alleen maar negatieve reacties als hij meerdere malen topics ziet. ging nu gewoon om 1 plaat, maar ach
nogmaals vind het jammer van zulke reacties
en mijn excuses voor belgen dom te noemen, want marino is ook een belg, maar de mensen die hier negatief reageren vind ik dus niet dom, maar beetje makkelijk en te negatief! |
|
|
| Toyax |
dom is msichien een groot woord, maar als je een topic maakt verw8 je toch niet alleen negatieve reacties. En die reactie was gewoon een reactie op antwoord van jasper. Die jongen heeft alleen maar negatieve reacties als hij meerdere malen topics ziet. ging nu gewoon om 1 plaat, maar ach
nogmaals vind het jammer van zulke reacties
en mijn excuses voor belgen dom te noemen, want marino is ook een belg, maar de mensen die hier negatief reageren vind ik dus niet dom, maar beetje makkelijk en te negatief! |
|
|
| DJ Sid |
mooie triple-post :)
btw, waarom is hier alleen nederlands @ belgisch forum? zijn de walen uit miserie naar "France" getrokken, of zijn wij vlamingen te nationalistisch volgens hen ofzo? :D :toothless |
|
|
|
|