return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Windows 2000 virus attack
View this Thread in Original format
New Wave
Windows 2000 wordt op dit moment aangevallen door een wurmpje. Iemand 2000 hier?
Het is nu ook op CNN als "breaking News".
basd
Laat maar komen, aan deze PC vernaggelen ze toch niks meer.
BaRTeZ
haha, breaking news over een computervirus :)
New Wave
Mwjha, Amerika is sensatieland geworden met hun 'breaking news' onderwerpen.
jp
Nergens last van, lang leve Windows 3.1 :happy2:
Mindphaser
zolang ze maar van mijn muziek afblijven :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Nergens last van, lang leve Windows 3.1 :happy2:


En dan op Wop zeuren dat ze internet uit 2001 heeft.....jij hebt zelf internet uit 1997.....:o
ZZandirt
LINUX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

whahahaha, dan heb je niet eens een virusscanner nodig.....
basvh
Nergens last van met me MacOsx V10,4


:p
nwopper
quote:
Originally posted by MaGiK54
En dan op Wop zeuren dat ze internet uit 2001 heeft.....jij hebt zelf internet uit 1997.....:o


:p
Je valt door de mand, JP...:D

jp
M'n 3.1 is doorontwikkeld door de mensen die ook de Terminator hebben ontworpen en vorige maand nog eens getweaked bij NASA :o
ZZandirt
nou jp,

als we je binnenkort niet meer o/l zien dan weten we iig waar het aan ligt...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement