|
Windows 2000 virus attack
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Windows 2000 wordt op dit moment aangevallen door een wurmpje. Iemand 2000 hier?
Het is nu ook op CNN als "breaking News". |
|
|
| basd |
| Laat maar komen, aan deze PC vernaggelen ze toch niks meer. |
|
|
| BaRTeZ |
| haha, breaking news over een computervirus :) |
|
|
| New Wave |
| Mwjha, Amerika is sensatieland geworden met hun 'breaking news' onderwerpen. |
|
|
| jp |
| Nergens last van, lang leve Windows 3.1 :happy2: |
|
|
| Mindphaser |
| zolang ze maar van mijn muziek afblijven :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Nergens last van, lang leve Windows 3.1 :happy2: |
En dan op Wop zeuren dat ze internet uit 2001 heeft.....jij hebt zelf internet uit 1997.....:o |
|
|
| ZZandirt |
LINUX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
whahahaha, dan heb je niet eens een virusscanner nodig..... |
|
|
| basvh |
Nergens last van met me MacOsx V10,4
:p |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
En dan op Wop zeuren dat ze internet uit 2001 heeft.....jij hebt zelf internet uit 1997.....:o |
:p
Je valt door de mand, JP...:D |
|
|
| jp |
| M'n 3.1 is doorontwikkeld door de mensen die ook de Terminator hebben ontworpen en vorige maand nog eens getweaked bij NASA :o |
|
|
| ZZandirt |
nou jp,
als we je binnenkort niet meer o/l zien dan weten we iig waar het aan ligt... |
|
|
|
|