|
Jim Laundry Day
|
View this Thread in Original format
| IgnazZio |
Hoe zit het hiermee?
Er staat op de site dat je kan stemmen opde 10 finalisten...
WAAR? :conf: |
|
|
| FUSyke |
Moet je daar voor een nieuw topic openen:conf:
De topics schieten hier als paddestoelen uit de grond
>>> Best effe een mailtje sturen naar JIM. |
|
|
| IgnazZio |
| Eeh man, ik had gezien bij de TL topic dat er nog veel mensen van op TA aan deelnamen, waar moetk het anders vragen?? En als ik een antwoord heb mag dezen topic weg ze. Kalm |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Eeh man, ik had gezien bij de TL topic dat er nog veel mensen van op TA aan deelnamen, waar moetk het anders vragen?? En als ik een antwoord heb mag dezen topic weg ze. Kalm |
Ik ben kalm:p Je kan het in 'off-topic' plaatsen.
Best effe een mailtje naar Jim sturen. |
|
|
| pooley |
| Was er nu erg aan nieuw topics maken? |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by pooley
Was er nu erg aan nieuw topics maken? |
Je kan zo voor alles en nog wat een nieuw topic openen. Ik hou het graag overzichtelijk + orde en netheid :) Maar dat is mijn mening hé;) |
|
|
| Xilver |
Kvind dit toch ook beter dan in de offtopic thread of een van die andere threads te gaan zitten zoeken en zoeken. Nothing wrong with it?
Dit is juist overzichtelijker |
|
|
| IgnazZio |
Sorry voor de onrust ;)
Maarja, der sta ondertusse nog alty nix op :rolleyes: |
|
|
| IgnazZio |
Normaal gezien komt het vandaag online.
Sluit maar dezen topic ;) |
|
|
| Pumaz |
 |
|
|
|
|