|
Sika 17.Sept: Furry Music pres. Way out West feat. Jody Wisternoff (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ AL-X |
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
I'll be there :D |
|
|
| Soeder |
veldig fristende, men jeg er usikker på om det kanskje blir litt for prog for meg. Blir det veldig mye prog? eller blir det trance også?
uansett 19kr pilser er sinnsykt! tar turen hvis det blir spilt trance også |
|
|
| EspenW |
| Blir en kjempefest men når det gjelder trancen må jeg nok skuffe deg ... ta turen uansett .. du kan bli overrasket :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det där lär ju bli en jevla trevlig fest !
Sett Stian en gång då han spelade tillsammans med Özgur Can på "Monday Bar Spring Cruise 05"... heeeelt galet !!!

Btw. Dom körde en radioshow igår -->> http://www.sub7.se
Vet inte om den går att ladda hem i efterhand och lyssna på :) |
|
|
| Kimito |
Sykdom setter en stopper for min del. Men dette kommer til å rocke Fo shizz
Anbefaler alle turen!
:) |
|
|
| KrissO |
| Såeh, full party rep. ? ;) |
|
|
| EspenW |
En del av oss som ikke har landa eller blitt edru enda, men rapport og bilder kommer snart.
Inntil videre kan jeg bare si at jeg aldri har sett flere folk på sika og jody serverte det beste settet jeg har hørt i år.
Han blir vi uten tvil til å invitere tilbake! :) |
|
|
| KrissO |
Høres bra ut.
Fitte, at jeg skulle stå på Slottet akkurat på lørdag da :/ |
|
|
| Redd |
Jeg er ikke flink å skrive partyrapport, men jeg hadde det j. gøy. Ble litt mye folk og trangt på dansegulvet, men da var det jo bare å stille seg i baren å danse :)
Musikken var veldig bra, drivende og skitten til tider, vanskelig å holde beina i ro. |
|
|
| Lionhead |
| Blir det for mye å spørre om en tracklist av noe slag? Bare et lite hint om hva Jody og/eller Seyton-gutta spilte? *nysgjerrig og misunnelig om hverandre* |
|
|
| Redd |
| jeg er ei linselus av dimensjoner. men vanskelig å ikke bli havne på et par av de bildene når det er såpass lite der :) |
|
|
|
|