return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
צריך עזרה בתוכנה
View this Thread in Original format
ronsh
בזמן האחרון יצא לי להוריד כמה אלבומים ואוספים שלא היו מחולקים אלא היו קובץ אחד..
אליהם היה מצורף קובץ Cue

עם איזה תוכנה אפשר לחתוך את הסט...
תנו לי המלצה להכי נוחה..
epsilon1
אני אמליץ לך על
MP3 SPLITTER & JOINER

יכול להיות שיש תוכנות יותר טובות אבל אני משתמש בה והיא קלה לשימוש ומהירה.

אתה טוען את הקובץ קיו והיא כבר מסדרת לך את התבנית ומחלקת.
YoraY
טוב............



מי בעד להפוך תשאלה הזאת לסטיקי שיגיד אני



:confused:






mp3DirectCut
קטנה מיקצועית נוחה קלה יפה נורמאלית שווה

כל השאר חרטא
Black Dragon
אני בעיקרון משתמש בנרו..יש לך אפשרות לעשות קיו איפה שאתה רוצה..אולי לא הכי נוח אבל אני רגיל..
מבחינתי זה מצויין במיוחד לצריבה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement