return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
איזה כיף לחזור
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
קבלו אותי
Ladies and Gentelmen
Hes Back
Yes yes
Kipper Is Back!

אוהב אותכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
גיל שוורץ תתבייש לך ששכחת אותי

מי פה רשום בפורום של עופר?!
YoraY
מה הלכת?




:wtf:
yaman
ברוך שובך
DjChook
מי זה?
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DjChook
מי זה?



אני רואה פה לא אהבו אותי משו האא
כבר לא כיף לחזור
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
DjChook
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני רואה פה לא אהבו אותי משו האא
כבר לא כיף לחזור
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:


זה היה בהומור!
KrazyDJs
וולקם באם קיפרולה..
Tarantula
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני רואה פה לא אהבו אותי משו האא
כבר לא כיף לחזור
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:


אוהבים אותך!!! כולנו פה אוהבים אותך וכיף שחזרת!!!:)
לא שאתה זוכר אותי אבל לא משנה
העיקר להפגין אהבה
:D :D :D



:conf: :conf: :rolleyes:
Glenn-Holmes
אוי קיפר... האיש שאכלס לא מעט מהטרדים ההזויים שלי שבהם הבאתי בדיחות הומוריסטיות על חברי הפורום
ברוך שובך
והכי חשוב תשאר פה
הפורום מתחיל להראות סימנים חיוביים של חזרה לחיים ובגדול!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אוי קיפר... האיש שאכלס לא מעט מהטרדים ההזויים שלי שבהם הבאתי בדיחות הומוריסטיות על חברי הפורום
ברוך שובך
והכי חשוב תשאר פה
הפורום מתחיל להראות סימנים חיוביים של חזרה לחיים ובגדול!


חחחח אין בעיה

אליאור צפצף לי לפעמים יא מניאק!

Sm0keMachine
ברוכים השבים אחי!

רק תסביר לי שניה
מה זה הפורום של עופר?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement