| Tarantula |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אני רואה פה לא אהבו אותי משו האא
כבר לא כיף לחזור
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
אוהבים אותך!!! כולנו פה אוהבים אותך וכיף שחזרת!!!:)
לא שאתה זוכר אותי אבל לא משנה
העיקר להפגין אהבה
:D :D :D
:conf: :conf: :rolleyes: |
|
|