return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[16-09-2005] Vanditnight: Popcomm closing event - E-werk, Berlin (pg. 2)
View this Thread in Original format
jp
Die nieuwe remix van PvD (Breath Sunshine) is trouwens (eindelijk weer eens) ouderwets goed :)
ZZandirt
quote:
Originally posted by Roger
+1

en Adam Sheridan konden ze ook nog wel even wegstrepen:p

naar aanleiding van deze opmerking ben ik eens wat gaan rondneuzen en heb e.e.a. beluisterd en gelezen...
waarom zouden ze hem moeten wegstrepen? Ik lees 90% goede kritieken (o.a. van mix mag, waar ie talent van 2004 was ofzo...) en zijn essential mix klinkt totnutoe gewoon goed (goedgenoeg anyway).

slechte ervaringen, roger?
Roger
nee geen slechte ervaringen maar de andere namen zijn stukken interessanter;)
jp
Veel plezier :D
ZZandirt
quote:
Originally posted by Roger
nee geen slechte ervaringen maar de andere namen zijn stukken interessanter;)

we zullen zien... er zijn sowieso 2 zalen, dus er valt wat te kiezen....:D ben persoonlijk wel benieuwd naar die Sheridan met zijn 3 draaitafels :D heb geen idee wat ik me bij Behrouz moet voorstellen.....als het een echte Iranier is, dan wordt het een explosieve set :stongue: :stongue: :stongue:

2JP: thanx jij ook!
ZZandirt
dat was weer een feestje om over na te praten. Maar ff een kort verslaggie dus.

typisch duits feestje: behoorlijk gezellig en een hele vriendelijke sfeer. wel een hele hoop "beveiligingsmensen" die desnoods gewoon het wc-deurtje opentrokken als je er te lang op zat :whip: :whip:

Adam sheridan was lekker geconcentreerd aan het draaien. Lette lekker op de zaal en hield die ook lekker bezig. petje af voor die 21 jarige, die draait alsof ie al 15 jaar ervaring heeft.. een goeie opwarmer voor PvD (waarvoor het merendeel leek te komen (rare jongens die Duitsers *tikt met wijsvinger tegen linkerslaap*))
van 1 tot 3 pvd dus.. moet zeggen dat ik zijn "ding" nu wel ken... kwalitatief goed bezig, maar niet byzonder vernieuwend. wat wel echt helemaal tof was, was dat "the other side" inclusief die zanger met zijn gitaar en PVD met een Roland-keyboard, gewoon live neergezet werd... kippenvel!!!!
in de andere zaal was Beni Benassi (ik vond het maar matig) inmiddels weg achter de draaitafels om plaats te maken voor Deep dish. lekkere dansbare muziek, goeie set. en natuurlijk weer "the other side" (deep dish, other then this side remix) gehoord, maar wel lekker rekken... live erg goed dus.
nick warren nog wel ff meegemaakt, ook een goeie DJ die erg bezig is met de kwaliteit van wat ie neerzet. Behrouz helemaal niet gezien uiteindelijk. en om 5 uur meer PvD
kortom: de moeite van de trip meer dan waard.... er gaat niets boven zonsopgang op de Potsdammerplatz.. wat een thuiskom gevoel....!! alleen jammer dat, waar vroeger Tresor zat, nu een gat in de grond zit.... nostalgie :D E-werk is zeker een bezoekje waard als je ooit in berlijn bent, alleen jammer dat de akoestiek zijn beperkingen heeft.. (zij die ooit in de columbiahallen zijn geweest snappen wat ik bedoel.) feestje leuk aangekleed, en kwalitatief werden er gewoon lekkere sets neergezet, zonder major -ups.. om 8 uur toch maar richting auto, (je moet wat, als je ook nog terug moet rijden) lekker biertje en jointje in de zon op de stoep (50 meter van e-werk, dus kon nog wel enigzins van de muziek genieten) om een uur of negen hield PvD het dan toch maar voor gezien en voegde de laatste zich bij ons om terug te rijden...

minpunten: Tresor is echt weg.... (boehoe) en het dakterras van e-werk was alleen toegankelijk voor vips...:whip: :whip:
jp
Hoe was de kebab? :D
ZZandirt
haha...!! niet nodig om weg te vluchten deze x...
jp
Vluchten is zoooooo '89

*bekende Berlijnse uitspraak*
GrooveCollect.
Setje van Warren (2 uur) heb ik al online staan. Klinkt zeker niet verkeerd.
Ik zla eens kijken of er nog setjes van de andere heren op het net te krijgen zijn.

jp
paul_van_dyk_-_live_at_e-werk__16-09-2005__fritz
GrooveCollect.
Deep Dish en/of Behrouz toevallig ook tegen gekomen ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement