return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טוב להיות בביית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
luckystrike
א נ ש י ם

חזרתי אחרי שבועיים מעייפים !!
התגעגעתי !
:)

כוס אמא של הצבא - בני זונות הריצו אותנו בגשמים עם שקים כמו כלבים ...
הרבה חוויות יש שמה ...

בקיצור ...

התפלאתי מכמות האנשים שיש להם את ההבנה הבסיסית במוזיקה
חשבתי שהמצב פה יותר טוב ...


בכל אופן - איתי בטירונות חבר טוב של
R-YEA
מפה מהפורום שלנו

מריצים שם קטעים ...

מה היה עד עכשיו ?
משהוא חדש ?

ו
יובל - אחי מזל טוב !
Gil Shwarts
צ'ונג!!!
מי היה מאמין שאני יהיה ער בשעה כזאת אבל הנה אני... משוטט לי ופתאום נתקלתי בהודעה שלך יצעיר :)


אז ככה אחי הפורומים האלה יבשים משהו לא נורמלי, לא נראה לי שהיה פה משהו מעניין בזמן האחרון...


אז איך זה מסע מ"פ של 2 וחצי קילומטר??? :)
luckystrike
ואללה - למה יבש ?
יש חדשים ???

היה איזה
THREAD
מענין לאחרונה ?

ועדיין לא עשינו מסע מ"פ רק מסע מ"ק והיה מה זה שטויות

אני מנסה להוציא אישור להישאר בבית יום ראשון ...

אין לי כוח לחזור כוס אמק ...
Gil Shwarts
יג'ובניק...
מזה אין לך כח לחזור? טירונות 02 מאפנה וגם אותה אתה בקושי עובר :)

היה פה איזה THREAD של איזה אחד שרצה להשכיר מועדון אבל הוא נעלם משום מה
כאילו, הבחור נעלם לא הTHREAD
luckystrike
תאמין לי 02 אבל באמא שלי יש שם משמעת חבל על הזמן

איזה טירונות עשית אגב ?
Gil Shwarts
עשיתי 02 עם השלמה ל03 כי הייתי מ"כ ורס"פ :)
luckystrike
היית רס"פ ??????????????????

אנחנו שונאים את הרס"פ שלנו
אם הייתי רואה אותו באזרחות הייתי מפרק לו את האמא

דרך אגב - יובל קיבלת את הדיסקים ?
Gil Shwarts
אני הייתי רס"פ מסוג אחר...
הייתי רס"פ מדור לא רס"פ טירונים
זה אומר שרק קורסיסטים היו אוכלים אצלי חצץ, אבל הייתי כלי איתם... למרות שהיו ימים שהייתי בקריזה אז הוצאתי את זה עליהם ואז אני וכל הסגל צחקנו עליהם כשהיינו במשרדים :)

אבל הייתי מ"כ טירונים + קורסיסטים וזה לא ממש מומלץ... בקושי ישנתי בלילה היה על הפרצוף וטוב שיצאתי משם :)
MoSH_MaN
ברוך הבא ! אני רואה שחזרת ,אל תדאג יהיה טוב

לך לטירונות,אל תיהיה ג'ובניק אחרי...

קרבי!
luckystrike
גיל ואתה אומר שאני צעיר
;)

ח'ברה - חכו עד לגיוס אח"כ תדברו

:p

בכל אופן שום דבר חדש ?
אין לי יותר מדי זמן לעבור על כל הטופיקים - משהוא מענין ?

DJ-Energy
מורן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כוס עמק איפה היית!?!?!?
אני כאן שבועיים מחכה שתיכנס!!..
כן הדיסקים הגיעו עלי אחי תודה רבה!!!!!!!!

יאללה כנס כבר לאמ אס אן יש לנו פול דברים לדבר עליהם!!!!
Dj-2TaLL
אחחחחחחחיייייייייייייייי!!!!!!!
איך היה?
נהנת?
באמת היה פה יבש לאללה אז אתה לא הפסדת כלום...
(ואני לא סתם אומר לך את זה)
אני אתמול ניגנתי את התקליטים הראשונים שלי...
איזה כיך איזה כיף!!!
:D :D :D
ברוך הבא!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement