|
טוב להיות בביית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
א נ ש י ם
חזרתי אחרי שבועיים מעייפים !!
התגעגעתי !
:)
כוס אמא של הצבא - בני זונות הריצו אותנו בגשמים עם שקים כמו כלבים ...
הרבה חוויות יש שמה ...
בקיצור ...
התפלאתי מכמות האנשים שיש להם את ההבנה הבסיסית במוזיקה
חשבתי שהמצב פה יותר טוב ...
בכל אופן - איתי בטירונות חבר טוב של
R-YEA
מפה מהפורום שלנו
מריצים שם קטעים ...
מה היה עד עכשיו ?
משהוא חדש ?
ו
יובל - אחי מזל טוב ! |
|
|
| Gil Shwarts |
צ'ונג!!!
מי היה מאמין שאני יהיה ער בשעה כזאת אבל הנה אני... משוטט לי ופתאום נתקלתי בהודעה שלך יצעיר :)
אז ככה אחי הפורומים האלה יבשים משהו לא נורמלי, לא נראה לי שהיה פה משהו מעניין בזמן האחרון...
אז איך זה מסע מ"פ של 2 וחצי קילומטר??? :) |
|
|
| luckystrike |
ואללה - למה יבש ?
יש חדשים ???
היה איזה
THREAD
מענין לאחרונה ?
ועדיין לא עשינו מסע מ"פ רק מסע מ"ק והיה מה זה שטויות
אני מנסה להוציא אישור להישאר בבית יום ראשון ...
אין לי כוח לחזור כוס אמק ... |
|
|
| Gil Shwarts |
יג'ובניק...
מזה אין לך כח לחזור? טירונות 02 מאפנה וגם אותה אתה בקושי עובר :)
היה פה איזה THREAD של איזה אחד שרצה להשכיר מועדון אבל הוא נעלם משום מה
כאילו, הבחור נעלם לא הTHREAD |
|
|
| luckystrike |
תאמין לי 02 אבל באמא שלי יש שם משמעת חבל על הזמן
איזה טירונות עשית אגב ? |
|
|
| Gil Shwarts |
| עשיתי 02 עם השלמה ל03 כי הייתי מ"כ ורס"פ :) |
|
|
| luckystrike |
היית רס"פ ??????????????????
אנחנו שונאים את הרס"פ שלנו
אם הייתי רואה אותו באזרחות הייתי מפרק לו את האמא
דרך אגב - יובל קיבלת את הדיסקים ? |
|
|
| Gil Shwarts |
אני הייתי רס"פ מסוג אחר...
הייתי רס"פ מדור לא רס"פ טירונים
זה אומר שרק קורסיסטים היו אוכלים אצלי חצץ, אבל הייתי כלי איתם... למרות שהיו ימים שהייתי בקריזה אז הוצאתי את זה עליהם ואז אני וכל הסגל צחקנו עליהם כשהיינו במשרדים :)
אבל הייתי מ"כ טירונים + קורסיסטים וזה לא ממש מומלץ... בקושי ישנתי בלילה היה על הפרצוף וטוב שיצאתי משם :) |
|
|
| MoSH_MaN |
ברוך הבא ! אני רואה שחזרת ,אל תדאג יהיה טוב
לך לטירונות,אל תיהיה ג'ובניק אחרי...
קרבי! |
|
|
| luckystrike |
גיל ואתה אומר שאני צעיר
;)
ח'ברה - חכו עד לגיוס אח"כ תדברו
:p
בכל אופן שום דבר חדש ?
אין לי יותר מדי זמן לעבור על כל הטופיקים - משהוא מענין ? |
|
|
| DJ-Energy |
מורן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כוס עמק איפה היית!?!?!?
אני כאן שבועיים מחכה שתיכנס!!..
כן הדיסקים הגיעו עלי אחי תודה רבה!!!!!!!!
יאללה כנס כבר לאמ אס אן יש לנו פול דברים לדבר עליהם!!!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
אחחחחחחחיייייייייייייייי!!!!!!!
איך היה?
נהנת?
באמת היה פה יבש לאללה אז אתה לא הפסדת כלום...
(ואני לא סתם אומר לך את זה)
אני אתמול ניגנתי את התקליטים הראשונים שלי...
איזה כיך איזה כיף!!!
:D :D :D
ברוך הבא!!! |
|
|
|
|