|
Nederlandse banners op TA
|
View this Thread in Original format
| Gekhous |
| scrollde zojuist naar beneden om weer terug naar de chill out te gaan, zie ik onderaan de pagina gewoon een Nederlandse banner van Chello!!! WTF?!?!?! :) |
|
|
| Gekhous |
ok, dat staat wel errug wazig uitgelegd :)
ik was op Holland forum, en als je dan naar beneden scrollt kun je onderaan direct een forum kiezen, en vlak daarboven stond dus een chello banner
(en ja, ik ben te lui om die andere post gewoon te editten) |
|
|
| -TAIS- |
| Is dat nog eens een groot feest! Ik voel mij vereerd als Nederlander hoor! |
|
|
| Blik |
| ja, ik had het een tijdje geleden al gezien, maar vond het niet echt de moeite om er een thread over te starten :D |
|
|
| Gekhous |
moest bedrijfseconomie leren, dus had nix beters te doen :)
&Tais, shaddap :) |
|
|
| Flipper01 |
| zeer nuttig :p maar wel leuk omt te zien dat we door Chello gesponsord worden.. |
|
|
| Gekhous |
| tis beter dan casema/wanadoo he ;) |
|
|
| raoel |
interreseert me geen reet of dat ze sponsseren.
Trouwens, als ze da geld nou steken in een snellere server/betere apperatuur, dat ze wat sneller worden. Maar ik ben nie ontevreden.
Als die kut pop-ups hier op TA maar verdwijnen :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by raoel
interreseert me geen reet of dat ze sponsseren.
Trouwens, als ze da geld nou steken in een snellere server/betere apperatuur, dat ze wat sneller worden. Maar ik ben nie ontevreden.
Als die kut pop-ups hier op TA maar verdwijnen :whip: :whip: :whip: |
neem naviscope... filter-de-filter-filter....
weg pop ups |
|
|
|
|