return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
חנויות לציוד תקליטנים בישראל (pg. 2)
View this Thread in Original format
Pinto
לייטון היא היבואנית הבלעדית של מרטין בישראל והחנות שלהם לא נמצאת בראש העין אלא ברמת השרון אם אני לא טועה. הייתי בחנות שלהם ויש להם מבחר גדול שם במיוחד של רובוסקאנים של מרטין א.ב אלקטרוניקה גם מוכרים ציוד תאורה, רובוסקנים ותומסים אבל הם לא מוכרים מרטין אלא רק רובוסקאנים מסוג
COEF
ויש עוד חנות שקוראים לה דנאור הא בין החנויות הדגולות בארץ ויש להם גם מגוון גדול של ציוד הם מוכרים רובוסקאנים וסקאנרים של
CLAY-PAKY
הנה ההאתר שלהם :
www.danor.com

ואם אתה רוצה מזוודות טובות לדיסקים יש בג.מ אריזות.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano

אתה רוצה תפתח ט'רד שקוראים לו
"?"
וכל עשר דקות תוסיף לו עוד פוסט שבמובן יהיה רשום בו
"?"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

קרעת אותי לגמרי אחי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue:
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj Moriano




בהתחלה חשבי שאתה לא מבין כי אתה חדש או משהו
אבל חלאס

מה הקטע למה אתה סתם רושם פוסטים????
אתה רוצה תפתח ט'רד שקוראים לו
"?"
וכל עשר דקות תוסיף לו עוד פוסט שבמובן יהיה רשום בו
"?"

אתה סתם מעצבן מלא אנשים.....
אם אין לך מה להגיד אז לא נורא אתה לא חייב להגיב על כל ט'רד שנפתח.....


הוא נדמה לי מנסה לצבור הודעות כדי תהיה לו גישה ל
Sharing Area
לא להביא לו:whip: :whip:
Dj Moriano
ג'ין קוסאמה
אם זה מה שאתה רוצה רק להוריד משרינג סקשן
אז תפסיק לשלוח הודעות אתה יכול להכנס

אתה לא צריך מיליון הודעות אתה סתם מעצבן את האנשים






אל תצפה שמישהו יגיד לך איפה זה.....
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano
ג'ין קוסאמה
אם זה מה שאתה רוצה רק להוריד משרינג סקשן
אז תפסיק לשלוח הודעות אתה יכול להכנס

אתה לא צריך מיליון הודעות אתה סתם מעצבן את האנשים






אל תצפה שמישהו יגיד לך איפה זה.....

באמת צודק...

בקשר לאב אלק' הם היבואנים של טכניקס לא?@?@?
תחת מה טכניקס רשום, כי אני לא מוצא אותם תחת חברות מיוצגות,
יש שם וסטאקס
Pinto
לא מוכרים טכניקס הם מוכרים רק ואסטקס.
DJ-Energy
לא לא לא הם מוחרים גם טכניקס הייתי אתמול באתר שלהם
:)
Dj-2TaLL
אז מי כן היבואנים של טכניקס?!?!?
Dj Moriano
לא חושב שיש להם יבואנים רישמיים אני חושב שהכול
זה יבוא אישי של החנויות אתה יכול למצוא ב
BEAT MAN
טכניקס זה בדיזינגוף...
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano
לא חושב שיש להם יבואנים רישמיים אני חושב שהכול
זה יבוא אישי של החנויות אתה יכול למצוא ב
BEAT MAN
טכניקס זה בדיזינגוף...


איפה זה?
זה בקניון שם נכון?
לייד כלי זמר?

Dj Moriano
זה בתוך הקניון לא יודע בדיוק איפה זה.....
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano
זה בתוך הקניון לא יודע בדיוק איפה זה.....


אז אני מניח שאנחנו מדברים על אותו דבר...
:)
למי שלא יודע הקניון של דיזינגוף הוא מבוך!!!
שעתיים עד שאתה מוצא את המקדונלדס!!!
יש בכל פינה שלט של מקדונלדס!!!!!!
:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement