|
חנויות לציוד תקליטנים בישראל (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pinto |
לייטון היא היבואנית הבלעדית של מרטין בישראל והחנות שלהם לא נמצאת בראש העין אלא ברמת השרון אם אני לא טועה. הייתי בחנות שלהם ויש להם מבחר גדול שם במיוחד של רובוסקאנים של מרטין א.ב אלקטרוניקה גם מוכרים ציוד תאורה, רובוסקנים ותומסים אבל הם לא מוכרים מרטין אלא רק רובוסקאנים מסוג
COEF
ויש עוד חנות שקוראים לה דנאור הא בין החנויות הדגולות בארץ ויש להם גם מגוון גדול של ציוד הם מוכרים רובוסקאנים וסקאנרים של
CLAY-PAKY
הנה ההאתר שלהם :
www.danor.com
ואם אתה רוצה מזוודות טובות לדיסקים יש בג.מ אריזות. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אתה רוצה תפתח ט'רד שקוראים לו
"?"
וכל עשר דקות תוסיף לו עוד פוסט שבמובן יהיה רשום בו
"?"
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי לגמרי אחי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
בהתחלה חשבי שאתה לא מבין כי אתה חדש או משהו
אבל חלאס
מה הקטע למה אתה סתם רושם פוסטים????
אתה רוצה תפתח ט'רד שקוראים לו
"?"
וכל עשר דקות תוסיף לו עוד פוסט שבמובן יהיה רשום בו
"?"
אתה סתם מעצבן מלא אנשים.....
אם אין לך מה להגיד אז לא נורא אתה לא חייב להגיב על כל ט'רד שנפתח..... |
הוא נדמה לי מנסה לצבור הודעות כדי תהיה לו גישה ל
Sharing Area
לא להביא לו:whip: :whip: |
|
|
| Dj Moriano |
ג'ין קוסאמה
אם זה מה שאתה רוצה רק להוריד משרינג סקשן
אז תפסיק לשלוח הודעות אתה יכול להכנס
אתה לא צריך מיליון הודעות אתה סתם מעצבן את האנשים
אל תצפה שמישהו יגיד לך איפה זה..... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
ג'ין קוסאמה
אם זה מה שאתה רוצה רק להוריד משרינג סקשן
אז תפסיק לשלוח הודעות אתה יכול להכנס
אתה לא צריך מיליון הודעות אתה סתם מעצבן את האנשים
אל תצפה שמישהו יגיד לך איפה זה..... |
באמת צודק...
בקשר לאב אלק' הם היבואנים של טכניקס לא?@?@?
תחת מה טכניקס רשום, כי אני לא מוצא אותם תחת חברות מיוצגות,
יש שם וסטאקס |
|
|
| Pinto |
| לא מוכרים טכניקס הם מוכרים רק ואסטקס. |
|
|
| DJ-Energy |
לא לא לא הם מוחרים גם טכניקס הייתי אתמול באתר שלהם
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
| אז מי כן היבואנים של טכניקס?!?!? |
|
|
| Dj Moriano |
לא חושב שיש להם יבואנים רישמיים אני חושב שהכול
זה יבוא אישי של החנויות אתה יכול למצוא ב
BEAT MAN
טכניקס זה בדיזינגוף... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לא חושב שיש להם יבואנים רישמיים אני חושב שהכול
זה יבוא אישי של החנויות אתה יכול למצוא ב
BEAT MAN
טכניקס זה בדיזינגוף... |
איפה זה?
זה בקניון שם נכון?
לייד כלי זמר? |
|
|
| Dj Moriano |
| זה בתוך הקניון לא יודע בדיוק איפה זה..... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
זה בתוך הקניון לא יודע בדיוק איפה זה..... |
אז אני מניח שאנחנו מדברים על אותו דבר...
:)
למי שלא יודע הקניון של דיזינגוף הוא מבוך!!!
שעתיים עד שאתה מוצא את המקדונלדס!!!
יש בכל פינה שלט של מקדונלדס!!!!!!
:D :D :D |
|
|
|
|