|
Waarom zit er een Key op #TAForum? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Jukx
ja vind ik ook hoor.. die key is vast weer het idee van een paar van die gasten die wel altijd ingelogd zijn maar echt NOOIT een woord wisselen op de channel, niemand kent ze en meestal is het niet eens duidelijk of je het nou over een bot hebt of over een bestaand persoon. beetje onzin dat dat soort mensen een beetje gaan lopen bepalen wie of wat er op de channel mag komen. |
Ai dat had ik niet door....
Ok isse niet leuk isse iets van opgelost ofzo nu ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
ja vind ik ook hoor.. die key is vast weer het idee van een paar van die gasten die wel altijd ingelogd zijn maar echt NOOIT een woord wisselen op de channel, niemand kent ze en meestal is het niet eens duidelijk of je het nou over een bot hebt of over een bestaand persoon. beetje onzin dat dat soort mensen een beetje gaan lopen bepalen wie of wat er op de channel mag komen. |
hehe, de key in invite is weg :) ff een revolutie in het channel gekomen :D
go #taforum!!!! |
|
|
| Jukx |
Ik vind ook dat er iets niet helemaal correct is aan al die bots. Allemaal mensen die gewoon niks met TA te maken hebben worden nu beschermd door die bots en hebben gewoon teveel macht daardoor. Ene Sir-Evil was daar net maar weer het voorbeeld van.
De echte TA-ers worden daar op hun eigen channel, #taforum, de dupe van. Dat klopt niet helemaal dacht ik zo..
Ben daarom van mening dat er maar eens wat moet gaan veranderen. |
|
|
| magrec |
| kleine veldslag gaande op de channel ;) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by magrec
kleine veldslag gaande op de channel ;) |
waar waar waar ??? ...:p :p |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
waar waar waar ??? ...:p :p |
Kijk maar uit anders krijg je een slap :D :D :D :p |
|
|
| Eye-Riz |
| go go go Jukx :D (heb je je harnas en maliënkolder al aan? zoniet, mag je die van mij wel lenen :D) |
|
|
| Glaniskanis |
Voortaan als er zoiets is tik gewoon:
/query Glaniskan
of
/query Glan
ligt eraan met welke nickname ik online ben
En begin dan maar tegen me te lullen weinig kans dat ik er niet ben whehehehe
Ennuh sorry voor de
Ik was ook maar bezopen toen met Sir_Evil (nu weer btw :))
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik was ook maar bezopen toen met Sir_Evil (nu weer btw :))
Greetz,
Glaniskanis |
Ik ook ja.. weeeeeewwwwt |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ik vind ook dat er iets niet helemaal correct is aan al die bots. Allemaal mensen die gewoon niks met TA te maken hebben worden nu beschermd door die bots en hebben gewoon teveel macht daardoor. Ene Sir-Evil was daar net maar weer het voorbeeld van.
De echte TA-ers worden daar op hun eigen channel, #taforum, de dupe van. Dat klopt niet helemaal dacht ik zo..
Ben daarom van mening dat er maar eens wat moet gaan veranderen. |
Dat ons-kent-ons gehalte wordt steeds verder doorgevoerd bij sommige TA's...tenminste dat idee heb ik een beetje
Maar ja.....ik ben er toch nauwelijks..heb uberhaupt weinig chat-tijd lately (wordt m'n leven OOOOIT nog weer rustig :()
En gelukkig kijken sommige mensen verder dan hun groepje lang is :D |
|
|
| Donna |
| quote: | | Ik was ook maar bezopen toen met Sir_Evil (nu weer btw ) | << Lik jij altijd iemands kont dan als je dronken bent:P |
|
|
| Donna |
| quote: | | Ik was ook maar bezopen toen met Sir_Evil (nu weer btw ) | << Lik jij altijd iemands kont dan als je dronken bent:P |
|
|
|
|