|
יורי מתגייס!!!
|
View this Thread in Original format
| Segev |
טוב חברה אז מחר יורי הידוע בכינויו
Sh33p
מתגייס
שהייה בהצלחה אחי ושיסתדר לך טוב אני ישתדל לעזור לך עם העתעדכנות... ;) |
|
|
| Shahar |
החוקים ידועים
אם לא מביאים לך משו שבא לך בטוב אל תתפנה
המעצר בבקום שכונה לא יעשו לך שם כלום בסוף תקבל מה בא לך
מקסימום דבר עם הקבן |
|
|
| Sm0keMachine |
אז למה יורי לא כותב הודעת פרידה?
ככה עוזבים בלי להגיד שלום?:)
בכל מקרה - חבל אחי אתה נכנס ל3 שנים לא כייפיות במיוחד..
נקווה שתסתדר.. ואם לא תסתדר - תצא כמה שיותר מהר.. כי חבל אם תבזבז 3 שנים מהחיים שלך בסבל...!
בהצלחה ! ! ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
בכל מקרה - חבל אחי אתה נכנס ל3 שנים לא כייפיות במיוחד..! |
לא מסכים עם זה אחי
וחבל להגיד את זה לבנאדם שרק מתחיל תצבא שלו..
אני נהנה איפה שאני
הדבר היחיד שמבאס זה לקום מוקדם
אבל כיף לי בצבא כל הזמן צחוקים והיום עובר מהר
אם אתה בא לזה בראש טוב אתה תהנה רצח
עד היום נהנה ברוך השם.. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא מסכים עם זה אחי
וחבל להגיד את זה לבנאדם שרק מתחיל תצבא שלו..
אני נהנה איפה שאני
הדבר היחיד שמבאס זה לקום מוקדם
אבל כיף לי בצבא כל הזמן צחוקים והיום עובר מהר
אם אתה בא לזה בראש טוב אתה תהנה רצח
עד היום נהנה ברוך השם.. |
גם אני הייתי ככה בהתחלה...........
חכה חכה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
גם אני הייתי ככה בהתחלה...........
חכה חכה... |
לא יודע מה יהיה בעתיד אני מקווה שישאר ככה
אני רואה תאנשים בגף שלי כולם בראש טוב באים לעשות שכונה אז אני מקווה תמיד יהיה כיף
חוץ מזה אני טוב לי בכל מקום אני מסתדר טוב ברוך השם
אבל תדע לך אם אתה בא בגישה שדפקו אותך אתה כל הזמן תרגיש ככה
יש אצלנו אחד כזה שכל מה שקורה הוא מרגיש שהוא היחיד שנדפק ורע לו וזה
בגלל זה כשבנאדם מתגייס לא צריך להגיד לו שרע
תן לו לבוא בראש טוב לראות אם רע או טוב לו |
|
|
| sh33p |
תודה רבה חברים !!!
היה לי תקופה מצויינת של שנה כאן בפורום ואני ימשיך לכתוב כאן
בחמשושים
אז למי שלא ידע מחר אני כבר נוסע לצריפין (בהד 20) לקד"צ
לפי מה שהבנתי זה אחד הדברים המגעילים ביותר שקיימים בצבא
אבל עשיתי את השיקולים שלי והחלטתי ללכת על זה מכיוון
שאין לי השכלה ממשית מהתיכון שאותו סיימתי אז ההשכלה היחידה שאני יכול לקבל
זה מהצבא
הטירונות שלי (02) רק בדצמבר ובינתיים 3 חודשים של לימודים
קיצור אני אנסה כבר לעשות בעיות שיהיה לי יציאות נורמליות ולא של קרבי
שבוע טוב חברים! |
|
|
| YoraY |
ווווווווועעעעלההההההה אחייייייייייייי בהצלחההה!!!!!
| quote: | Originally posted by Shahar
החוקים ידועים
אם לא מביאים לך משו שבא לך בטוב אל תתפנה
המעצר בבקום שכונה לא יעשו לך שם כלום בסוף תקבל מה בא לך
מקסימום דבר עם הקבן |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גיוס - ע"פ שחר.... |
|
|
| KrazyDJs |
בהצלחהההה יא עיוניייייי :wtf:
גיוס קל... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| אוי ואבוי קד"צ בתאריך הזה לבה"ד 20 וגיוס בדצמבר...מזכיר לי נשכחות מהתקופה שבצה"ל בנו עלי שאני יהיה חימושניק... |
|
|
| Sm0keMachine |
בה"ד 20 ???
אויאויאוי.....
שלא תגיד שלא הזהרנו אותך אחי..
בכלל לעשות קורסים בצבא זה טעות!
קח לדוגמא אותי - חייל פשוט שרכש מקצוע ובכלל לא מתעסק בו. ועכשיו לא מקצרים לי את השירות בחודש וחצי, לעומת כל החסרי מקצוע שלהם כן מקצרים..
בכלל טעות להתגייס תאמין לי :) |
|
|
|
|