| SychoShiver |
אהלך אנשים
אתמול 19.8 הייתי ב דום , והיה שם את אסטריקס ,
היו שם מלא אנשים שצילמו , עכשיו אני מנסה למצוא את האתר שיש שם את התמונות האלה , א מישהו מכיר אתרים של מסיבות שיכתוב .
את האתר לילה ואטרף אני מכיר , אבך אני יודע שיש עוד לא מעט , אפילו אם מישהו מכיר אתרים ברוסית.
תודה מראש |
|
|