return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
BK Club Session 9 September
View this Thread in Original format
Sweapsound
Datum:
9 September

Lineup:
Ron Van Den Beuken [Holland]
Niklas Harding [Danmark]

Tid:
22:00-03:00

Ålder:
20 (18 med studentleg.)

Entré:
Förköp/dörren 100 :- (+ Ev. förköpsavgift) (Förköp finns på Yngves Livs Linköping)

Ron Van Den Beuken [Holland]

Detta är första gången som Ron Van Den Beuken är på besök i Sverige, Linköping och BK! Han är känd världen över med ett flertal produktioner så som 2003 års klubbhit ”Timeless”. Han ligger dessutom bakom ett flertal remixer på kända namn som bl. a Randy Kantana. För er som är gamla nog att komma ihåg detta så var det Ron som låg bakom J&R project med låtarna ”feel it” och ”keep it up” under 90-talet. Hans senaste produktion ”sunset” spelas flitigt av världens största dj:s. Vi har dessutom äran att presentera ännu en dj denna kväll.

Niklas Harding [Danmark]

Han tillhör den nya talangfulla generationen dj:s som har slagit sig fram i dansscenen med stor framgång. Niklas är även han duktig producent med låtar signade på bl. a skivbolaget ”Armada”. Han har spelat i Canada, Turkiet, Ryssland, Norge och nu kommer han till Linköping. Uppvärmningen av kvällen kommer vi på Sweapsound att stå för, så se till att komma dit tidigt!

// Sweapsound


För mer info besök http://www.sweapsound.com
Frågor besvaras via mail på [email protected]
Vizay
vill inte verka petig men jag tror ni har missat att skriva ut vart nånstans festen hålls eller så e jag ett riktigt blindstyre ;)
Try
BK Linköping, som vanligt
Niklas Harding
yay :p
SteveTranz4ever
FAN att jag ska missa BK Club Sessions igen... är sånt jävla drag varje gång ! Förra gången var jag på Gotland och denna gången måste jag på Kick-off med Sharp !
CJ InterCity
Sorry guys, Armin blir höstens höjdpunkt för mig (hoppas jag) :)

dessutom stöter man på Harding ganska ofta här i söder :p
Niklas Harding
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Sorry guys, Armin blir höstens höjdpunkt för mig (hoppas jag) :)

dessutom stöter man på Harding ganska ofta här i söder :p


:D
CJ InterCity
vet fortfarande inte om Armin är slutsålt - men om läget är så kanske jag drar till Linköping istället! någon annan som kommer? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement