|
המסיבה הכי טובה
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
איזה מסיבה הייתה הכי טובה שהייתם בה???
אני יודע שהמסיבה הכי הכי הכי טובה שאני הייתי בה הייתה ב
TLV
בפסח שנה שעברה
היה פשוט פצצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה המסיבה הכי טובה שלכם? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איזה מסיבה הייתה הכי טובה שהייתם בה???
אני יודע שהמסיבה הכי הכי הכי טובה שאני הייתי בה הייתה ב
TLV
בפסח שנה שעברה
היה פשוט פצצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה המסיבה הכי טובה שלכם? |
מממממממ...
התלבטות...
2 המסיבות הכי סבבה שהייתי בהם היו:
חוף הרוזלינדה - היה פשוט פצצה!!!
אתה רוקד ככה על החוף שהשמש זורחת, כלכך כיף כלכך!!!
ומצעד האהבה השנה - האירוע הכי גדול שאי פעם הייתי בו בחיים שלי, פווווול כוסיות והייתה במה פשות חבל"ז!!!
יוווווו, איזה צירוף מקרים שאלה גוטמן הייתה בשניהם ונתנה בראש?!?!
מסקנה: מסיבה טובה בארץ תתקיים רק אם אלה גוטמן מתקלטת!!!
:D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
מסקנה: מסיבה טובה בארץ תתקיים רק אם אלה גוטמן מתקלטת!!!
:D :D :D |
מצטער לאכזב אותך אחי
אבל ב
TLV
אלה גוטמן לא הייתה
ועדיין זאת המסיבה פצצה (שגם הייתה בארץ)1 |
|
|
| deluxe |
יש 2 שהייתי אומר שהיו הכי וטבות:
מצעד האהבה 2001 בת"א
והמסיבה בראש השנה ברוזלינדה (החוף הנפרד) בהרצליה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by deluxe
יש 2 שהייתי אומר שהיו הכי וטבות:
מצעד האהבה 2001 בת"א
והמסיבה בראש השנה ברוזלינדה (החוף הנפרד) בהרצליה |
אחי...
בטוח שאתה ונמרוד זה לא אותו בנאדם?!
לצערי לא הייתי באף אחת מהמסיבות
אבל ידידה שלי הייתה במצעד האהבה והיא אמרה שהיה ממש פצצה |
|
|
| Ariels |
מצעד האהבה 2000
נהניתי יותר מהשנה
והיה לנו גם איזה מסיבה שארגנו בכפר סבא לפני איזה 4 שנים בככר המרכזית |
|
|
| DJ-Energy |
המסיבה במטרוק השנה בחנוכה
מסיבה מפציצה בראש
וגם להתחשב בזה שעוד לא הייתי בטי אל וי ולא בזום.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
המסיבה במטרוק השנה בחנוכה
מסיבה מפציצה בראש
וגם להתחשב בזה שעוד לא הייתי בטי אל וי ולא בזום.. |
לפי מה שהבנתי ותקנו אותי אם אני טועה הזום נסגר שנה שעברה
לא ככה??
אמרו לי שב TLV
עושים לפעמים מסיבות להומואים :p
אבל זה לא מפחית מהעובדה שיש שם בנזונה של מסיבות |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לפי מה שהבנתי ותקנו אותי אם אני טועה הזום נסגר שנה שעברה
לא ככה??
אמרו לי שב TLV
עושים לפעמים מסיבות להומואים :p
אבל זה לא מפחית מהעובדה שיש שם בנזונה של מסיבות |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מצחיקה אותי המחשבה על אותו בחור מסכן שהגיע בטעות למסיבה בטי.אל.וי ורואה שם רק בנים, וגם לא מבין למה הם עושים לו עניים ומנסים להתחיל איתו...
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מצחיקה אותי המחשבה על אותו בחור מסכן שהגיע בטעות למסיבה בטי.אל.וי ורואה שם רק בנים, וגם לא מבין למה הם עושים לו עניים ומנסים להתחיל איתו...
:stongue: :stongue: :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.........
בטי אל וי זה בד"כ 16 + נכון? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.........
בטי אל וי זה בד"כ 16 + נכון? |
לא נראה לי אחי
הבנתי ששם זה לגילאים הרבה יותר מבוגרים
פעם ב עושים מסיבות ל 16 + מבין? |
|
|
| Scorchio |
יום העצמאות 2000
האומן 17
טייסטו ואוקנפולד
Need I To Say More? |
|
|
|
|