return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
המסיבה הכי טובה
View this Thread in Original format
Hell_Copter
איזה מסיבה הייתה הכי טובה שהייתם בה???

אני יודע שהמסיבה הכי הכי הכי טובה שאני הייתי בה הייתה ב
TLV
בפסח שנה שעברה

היה פשוט פצצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה המסיבה הכי טובה שלכם?
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה מסיבה הייתה הכי טובה שהייתם בה???

אני יודע שהמסיבה הכי הכי הכי טובה שאני הייתי בה הייתה ב
TLV
בפסח שנה שעברה

היה פשוט פצצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה המסיבה הכי טובה שלכם?


מממממממ...
התלבטות...
2 המסיבות הכי סבבה שהייתי בהם היו:
חוף הרוזלינדה - היה פשוט פצצה!!!
אתה רוקד ככה על החוף שהשמש זורחת, כלכך כיף כלכך!!!
ומצעד האהבה השנה - האירוע הכי גדול שאי פעם הייתי בו בחיים שלי, פווווול כוסיות והייתה במה פשות חבל"ז!!!

יוווווו, איזה צירוף מקרים שאלה גוטמן הייתה בשניהם ונתנה בראש?!?!
מסקנה: מסיבה טובה בארץ תתקיים רק אם אלה גוטמן מתקלטת!!!
:D :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
מסקנה: מסיבה טובה בארץ תתקיים רק אם אלה גוטמן מתקלטת!!!
:D :D :D


מצטער לאכזב אותך אחי
אבל ב
TLV
אלה גוטמן לא הייתה
ועדיין זאת המסיבה פצצה (שגם הייתה בארץ)1
deluxe
יש 2 שהייתי אומר שהיו הכי וטבות:

מצעד האהבה 2001 בת"א
והמסיבה בראש השנה ברוזלינדה (החוף הנפרד) בהרצליה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by deluxe
יש 2 שהייתי אומר שהיו הכי וטבות:

מצעד האהבה 2001 בת"א
והמסיבה בראש השנה ברוזלינדה (החוף הנפרד) בהרצליה


אחי...
בטוח שאתה ונמרוד זה לא אותו בנאדם?!

לצערי לא הייתי באף אחת מהמסיבות
אבל ידידה שלי הייתה במצעד האהבה והיא אמרה שהיה ממש פצצה
Ariels
מצעד האהבה 2000
נהניתי יותר מהשנה
והיה לנו גם איזה מסיבה שארגנו בכפר סבא לפני איזה 4 שנים בככר המרכזית
DJ-Energy
המסיבה במטרוק השנה בחנוכה
מסיבה מפציצה בראש
וגם להתחשב בזה שעוד לא הייתי בטי אל וי ולא בזום..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
המסיבה במטרוק השנה בחנוכה
מסיבה מפציצה בראש
וגם להתחשב בזה שעוד לא הייתי בטי אל וי ולא בזום..


לפי מה שהבנתי ותקנו אותי אם אני טועה הזום נסגר שנה שעברה
לא ככה??

אמרו לי שב TLV
עושים לפעמים מסיבות להומואים :p
אבל זה לא מפחית מהעובדה שיש שם בנזונה של מסיבות
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Hell_Copter


לפי מה שהבנתי ותקנו אותי אם אני טועה הזום נסגר שנה שעברה
לא ככה??

אמרו לי שב TLV
עושים לפעמים מסיבות להומואים :p
אבל זה לא מפחית מהעובדה שיש שם בנזונה של מסיבות


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מצחיקה אותי המחשבה על אותו בחור מסכן שהגיע בטעות למסיבה בטי.אל.וי ורואה שם רק בנים, וגם לא מבין למה הם עושים לו עניים ומנסים להתחיל איתו...
:stongue: :stongue: :stongue:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מצחיקה אותי המחשבה על אותו בחור מסכן שהגיע בטעות למסיבה בטי.אל.וי ורואה שם רק בנים, וגם לא מבין למה הם עושים לו עניים ומנסים להתחיל איתו...
:stongue: :stongue: :stongue:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.........
בטי אל וי זה בד"כ 16 + נכון?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.........
בטי אל וי זה בד"כ 16 + נכון?


לא נראה לי אחי
הבנתי ששם זה לגילאים הרבה יותר מבוגרים
פעם ב עושים מסיבות ל 16 + מבין?
Scorchio
יום העצמאות 2000
האומן 17
טייסטו ואוקנפולד

Need I To Say More?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement