|
Eindelijk GODD
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Jaaaa hijs uit :D:D, ik hebbem, hijs GODDESS!!! |
|
|
| Partyhardy! |
| Ja, echt super dat hij eindelijk uit is! Gisteren was hij al "Tune of the week" in Armin's show! :D master nummer! :) :cool: |
|
|
| dj_highforce |
Ik heb ze ook...
Original en Dub..:D |
|
|
| magrec |
ik vinnem niet zo geweldig ofzo...
ben wel benieuwd of die dub beter is. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ja, geile mannetjes. Je weet waar je m kunt vinden :D |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ja, geile mannetjes. Je weet waar je m kunt vinden :D |
idd, heb m al gel33ch0rd :D
thnx m8 |
|
|
| DJ_Siesta |
BAGGGERRRR NUMMER
nix speciaals |
|
|
| Ding Chavez |
PHAAAAAAATTTTTTTT
Die original in een grote zaal met l33t soundsystem horen, dan wordt je echt helemaal gek :D Ik werd het wel iig :)
GreetZ, DC |
|
|
| TimeportE |
| ik heb em ook gedownload, special thanx to dj_highforce.. !! :)) |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Die original in een grote zaal met l33t soundsystem horen, dan wordt je echt helemaal gek :D Ik werd het wel iig :)
|
'k vin dat dat ook wel nodig is...... GODD zo helemaal kaal en alleen draaien valt 'n beetje tegen..... maar met een goed geluidssysteem, keihard, en goed in een mix (like marco @ eau 24-11) is 'ie echt enoRm goed ! :D |
|
|
| Gurian |
Ik vindt het egt een super goed nummer.
Typisch Marco V. Lekka stampen.
En net wat je zegt in zo'n grote zaal met goed
geluid zou die nog beter zijn!!! |
|
|
| Flipper01 |
| Ik heb 'em nog niet gedowned. Ik ben wel benieuwd hoe de uiteindelijke versie is geworden, maar dat zal wel weer lekkerrr zijn! :D |
|
|
|
|