return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Eindelijk GODD
View this Thread in Original format
TranceFool
Jaaaa hijs uit :D:D, ik hebbem, hijs GODDESS!!!
Partyhardy!
Ja, echt super dat hij eindelijk uit is! Gisteren was hij al "Tune of the week" in Armin's show! :D master nummer! :) :cool:
dj_highforce
Ik heb ze ook...

Original en Dub..:D
magrec
ik vinnem niet zo geweldig ofzo...
ben wel benieuwd of die dub beter is.
!_PeTrUs_!
Ja, geile mannetjes. Je weet waar je m kunt vinden :D
Yarnie
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ja, geile mannetjes. Je weet waar je m kunt vinden :D



idd, heb m al gel33ch0rd :D
thnx m8
DJ_Siesta
BAGGGERRRR NUMMER

nix speciaals
Ding Chavez
PHAAAAAAATTTTTTTT
Die original in een grote zaal met l33t soundsystem horen, dan wordt je echt helemaal gek :D Ik werd het wel iig :)

GreetZ, DC
TimeportE
ik heb em ook gedownload, special thanx to dj_highforce.. !! :))
Boss
quote:
Originally posted by Ding Chavez

Die original in een grote zaal met l33t soundsystem horen, dan wordt je echt helemaal gek :D Ik werd het wel iig :)



'k vin dat dat ook wel nodig is...... GODD zo helemaal kaal en alleen draaien valt 'n beetje tegen..... maar met een goed geluidssysteem, keihard, en goed in een mix (like marco @ eau 24-11) is 'ie echt enoRm goed ! :D

Gurian
Ik vindt het egt een super goed nummer.
Typisch Marco V. Lekka stampen.

En net wat je zegt in zo'n grote zaal met goed
geluid zou die nog beter zijn!!!
Flipper01
Ik heb 'em nog niet gedowned. Ik ben wel benieuwd hoe de uiteindelijke versie is geworden, maar dat zal wel weer lekkerrr zijn! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement