|
הפלטה החדשה שלי
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
סוף סוף הגיע היום שיש לי פלטה משלי בבית :)
קבלו תמונות:

הפיוניר 200 פשוט מכשיר מטורף!!!
מערכת לופים ממש מגניבה, אפשר להכנס ללופ אוטומטית בלחיצת כפתור ואז לחתוך אותו פי 2 בכל לחיצה עד שמגיעים לפריים 1... |
|
|
| KrazyDJs |
לא שיש לי מושג יותר מידי בזה, אבל זה נראה מגניב :p
תתחדש אחשלה...;) פרסם פה לפעמים סטים שלך או משו אם אתה מקליט... |
|
|
| yaman |
| ואללה אחי תתחדש ובאמת אם יצא לך להקליט סט תעלה אותו שנשמע |
|
|
| Sm0keMachine |
פשש
איזה יפה זה כשזה חדש מהקופסא :)
תגיד כמה עלה לך איפה קנית ? |
|
|
| YoraY |
בונה אחי תתחדשששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פיוניר 200!!!!!!!!!!! זה כזה הדור הבא אחרי ה100
כבוד!!! בקרוב אצל כולם
יואו כמה אני מקנא בך אין לך מושג!!! |
|
|
| Q-PiXeL |
תודה חבר'ה :)
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
פשש
איזה יפה זה כשזה חדש מהקופסא :)
תגיד כמה עלה לך איפה קנית ? |
קומפקט אחד ומיקסר אח שלי קנה לי בגרמניה
המחירים שמה יקרים, אבל כשמורידים את המיסים שזה 10 אחוז זה יוצא סביר
(הקומפקט והמיקסר יצאו ב1000 שקל יותר זול מבארץ (כל אחד מהם
וקומפקט שני קניתי אצל קילומבו בסניף שלהם בת"א
חייב לציין אותם לטובה :)
גם קיבלתי שרשרת לפלאפון של
Pioneer PRO DJ
משהו מגניב כזה :D
גם מחזיק מפתחות של קילומבו
ויומן שנה של קילמבו
www.djshop.co.il |
|
|
| Shahar |
| מזל טוב אחי מכל הלב תתחיל להתאמן ולהראות תוצאות!! |
|
|
| Black Dragon |
הוםה תתחדש בחור!!
בהחלט פלטה מצויינת..
ככה זה כשהציוד חדש הכל נראה מבריק וזה..ממש מלהיב חח
אחלה ציוד אחי תשמור עליו ומקווה שזה יתרום לך לעתיד ובכלל! |
|
|
| m0sh |
תתחדש אחי!
גם אני שקלתי להחליף לCDJ 200
אבל אני מעדיף להחליף ל800 או 1000 בעתיד הרחוק |
|
|
| YuVaL |
אחי הפלטה נראת פצצה.. =)
תתחדש, תשמור עליה כמו החיים :P |
|
|
| skelz |
תתחדש בחור :D
נראה ממש טוב! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
תתחדש אחי!
גם אני שקלתי להחליף לCDJ 200
אבל אני מעדיף להחליף ל800 או 1000 בעתיד הרחוק |
אם יש תכסף זה בהחלט השדרוג האידיאלי |
|
|
|
|