return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הפלטה החדשה שלי
View this Thread in Original format
Q-PiXeL
סוף סוף הגיע היום שיש לי פלטה משלי בבית :)
קבלו תמונות:















הפיוניר 200 פשוט מכשיר מטורף!!!
מערכת לופים ממש מגניבה, אפשר להכנס ללופ אוטומטית בלחיצת כפתור ואז לחתוך אותו פי 2 בכל לחיצה עד שמגיעים לפריים 1...
KrazyDJs
לא שיש לי מושג יותר מידי בזה, אבל זה נראה מגניב :p
תתחדש אחשלה...;) פרסם פה לפעמים סטים שלך או משו אם אתה מקליט...
yaman
ואללה אחי תתחדש ובאמת אם יצא לך להקליט סט תעלה אותו שנשמע
Sm0keMachine
פשש
איזה יפה זה כשזה חדש מהקופסא :)

תגיד כמה עלה לך איפה קנית ?
YoraY
בונה אחי תתחדשששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




פיוניר 200!!!!!!!!!!! זה כזה הדור הבא אחרי ה100

כבוד!!! בקרוב אצל כולם


יואו כמה אני מקנא בך אין לך מושג!!!
Q-PiXeL
תודה חבר'ה :)

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
פשש
איזה יפה זה כשזה חדש מהקופסא :)

תגיד כמה עלה לך איפה קנית ?


קומפקט אחד ומיקסר אח שלי קנה לי בגרמניה
המחירים שמה יקרים, אבל כשמורידים את המיסים שזה 10 אחוז זה יוצא סביר
(הקומפקט והמיקסר יצאו ב1000 שקל יותר זול מבארץ (כל אחד מהם
וקומפקט שני קניתי אצל קילומבו בסניף שלהם בת"א
חייב לציין אותם לטובה :)
גם קיבלתי שרשרת לפלאפון של
Pioneer PRO DJ
משהו מגניב כזה :D
גם מחזיק מפתחות של קילומבו
ויומן שנה של קילמבו
www.djshop.co.il
Shahar
מזל טוב אחי מכל הלב תתחיל להתאמן ולהראות תוצאות!!
Black Dragon
הוםה תתחדש בחור!!

בהחלט פלטה מצויינת..
ככה זה כשהציוד חדש הכל נראה מבריק וזה..ממש מלהיב חח
אחלה ציוד אחי תשמור עליו ומקווה שזה יתרום לך לעתיד ובכלל!
m0sh
תתחדש אחי!
גם אני שקלתי להחליף לCDJ 200

אבל אני מעדיף להחליף ל800 או 1000 בעתיד הרחוק
YuVaL
אחי הפלטה נראת פצצה.. =)

תתחדש, תשמור עליה כמו החיים :P

skelz
תתחדש בחור :D

נראה ממש טוב!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
תתחדש אחי!
גם אני שקלתי להחליף לCDJ 200

אבל אני מעדיף להחליף ל800 או 1000 בעתיד הרחוק


אם יש תכסף זה בהחלט השדרוג האידיאלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement