return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Impact - Ontario (Original mix) להוריד עכשיו!!!!
View this Thread in Original format
deluxe
ל ה ו ר י ד ע כ ש י ו ! ! ! ! !


http://www.ambrosia.org.il/music/47...iginal_mix_.mp3


טראק האוס משובח, ללא ספק אחד הטובים ביותר שלי!!!

תגיבו בהמוניכם!!!

בתודה,
deluxe
DJ-Energy
quote:
Originally posted by deluxe
ל ה ו ר י ד ע כ ש י ו ! ! ! ! !


http://www.ambrosia.org.il/music/47...iginal_mix_.mp3


טראק האוס משובח, ללא ספק אחד הטובים ביותר שלי!!!

תגיבו בהמוניכם!!!

בתודה,
deluxe


היי אחי.. אני יוריד את הטראק בלילה
פשוט יש לי בקשה אליך
פעם הבאה שאתה משחרר טראק תשים אותו ב
Amature DJ Section
טוב אחי??
ואם אתה רוצה תביא לפה קישור...
deluxe
quote:
Originally posted by DJ-Energy


היי אחי.. אני יוריד את הטראק בלילה
פשוט יש לי בקשה אליך
פעם הבאה שאתה משחרר טראק תשים אותו ב
Amature DJ Section
טוב אחי??
ואם אתה רוצה תביא לפה קישור...


סבבה אח שלי
תודה
ולידיעתך שמת הודעה באמטאור דיג'יי (אין ליכוח לכתוב את זה באנגלית...) כמו שאמרת
פשוט שמתי גם פה מה זה משנה....
Trance man
אני רואה שלא שמעת לעצתי ולא הוספת אפקטים, לא חשוב, זה עדיין נשמע מצוין..באמת טראק טוב..
אני ישלב אותו במיקסים שאני יכין לאוטו (כשיהיה לי רשיון)..! :) :p
deluxe
quote:
Originally posted by Trance man
אני רואה שלא שמעת לעצתי ולא הוספת אפקטים, לא חשוב, זה עדיין נשמע מצוין..באמת טראק טוב..
אני ישלב אותו במיקסים שאני יכין לאוטו (כשיהיה לי רשיון)..! :) :p


?! מתי נתתי לי עצה כזאת? אני לא זוכר...

אולי אז שהעליתי אותו בתור סקיצה....
קיצר תגיד מה לדעתך אפשר לשפר....זה מאוד יעזור....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement