return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שאלות רדיו
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
שמעו אולי תוכלו לעזור לי, אין לי כלכך אינטרנט מהיר אבל בכל זאת...
אני קצת לא מעודכן מבחינת הרדיוים...
531 וכל אלה...
אתם יכולים לפרסם פה כמה אתרים שיהיה לי?
:D

תודהההההההה
Agent-Fire
מצטרף לבקשה....:cool:
DJ-Kreing^^
עם אתם אוהבים דברים חזקים כמו
hard house, techno etc...
כנסו ל
http://www.digitallyimported.com/hardhouse/
יש שם את הטראקים הכי בני זונות ששמעתם בחיים שלכם
וגם לפעמים שמים מיקסים טובים של אמני טכנו מפורסמים.

מומלץ בחום :)
Dj-2TaLL
תודה אחי...
התקבל בברכה...
יש שם גם עוד ג'אנרים...

יש לך (או לכם) את הכתובות של רדיו 531 וטי.אם.אפ???
(TMF)

ואם אני מפספס משהו תודיעו לי
Agent-Fire
תודה, אחלה רדיו!
יש שם אפשרות לשמוע גם ב
24 kbps
כך שאפשר גם לגלוש וגם לשמוע.
MoSH_MaN
יש לכם תחנת רדיו עם שירי צ'יילהאוט ופרוגרסיב חלשים?

אני חייב בשביל אווירה שאני עושה שיעורים...:)
eXeTik
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
עם אתם אוהבים דברים חזקים כמו
hard house, techno etc...
כנסו ל
http://www.digitallyimported.com/hardhouse/
יש שם את הטראקים הכי בני זונות ששמעתם בחיים שלכם
וגם לפעמים שמים מיקסים טובים של אמני טכנו מפורסמים.

מומלץ בחום :)


DI
זה הרדיו הכי פצצה באינטרנט לדעתי... באמת שווה בדיקה
יש להם גם סרברים אחוש מהירים!
DJ_BoN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
תודה אחי...
התקבל בברכה...
יש שם גם עוד ג'אנרים...

יש לך (או לכם) את הכתובות של רדיו 531 וטי.אם.אפ???
(TMF)

ואם אני מפספס משהו תודיעו לי


אני לא מכיר את טי.אם.אפ אבל אני הרבה שומע את רדיו 538 ההולנדי. ממש ממש רדיו טוב. כל יום שבת בשמונה יש תוכנית
Van Diepens Dance Department
שבה יש סטים של דיג'ייים מפורסמים לפ]ני כמה שבועות אפילו טייסטו היה שם... מומלץ בחום
הכתובת זה.....
www.radio538.nl
נדמה לי
או שזה .com
משהו כזה
בכל מקרה זה ממש טוב ובכלל אני אוהב את השפה הזאת
"radio fef tri acht"
Dj-2TaLL
תודה אחים!!!!
:D :D :D
DjChook
אני לא מצליח להתחבר למישהו יש מושג למה?

MoSH_MaN
למישהו יש רדיו עם שירים צ'יילהאוט ושירי פרוגרסיב חלשים במיוחד?
DjChook
מה זה לעזאזאל פרוגרסיב שקט?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement