return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Foto's TIESTO SOLO @ Kremlin
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Hey Guys,

Het heeft ff geduurd, maar ze staan dan toch weer online:

Foto's van Tiesto Solo in Kremlin van vorige week vrijdag:

http://www.NILA.nl (News & Updates)


De enige TA die we ontmoet hebben daar is........... REMY D!!! (Sido dan) Helaas Remy, Sander had de camera op dat moment, anders hadden we je zeker op de foto gezet..... :rolleyes:

Laterzzzz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.)
!_PeTrUs_!
HEHE, ik was er ook. Ik liep Remy-D al na een paar min. tegen het lijf. Thats how it goes :)
Ik sta wel op de foto vij Steeffie.com, maar die is zo vertiefd dat ik m nie meer terug wil zien :D

En deze foto:

Deze vent had niet genoeg, dus mocht ik inspringen met je weet wel . Hehe, hij heeft wel de avond van z'n leven gehad zei die :)

GReeTZ
Muppet
Coole foto's, begin steeds meer zin te krijgen in duitch dimension:):):)


Greetz Muppet

P.s, ben jaloers op de vrouwtje die die singeerde plaat kreeg, wil ik ook!!!!!!!
Partyhardy!
Vette foto's weer! heel cool! :D & bedankt voor die tip; "Dave Matthews Band - The space Between (dj tiësto remix), lekker nummertje! :)
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Vette foto's weer! heel cool! :D & bedankt voor die tip; "Dave Matthews Band - The space Between (dj tiësto remix), lekker nummertje! :)


Hey Onno!

Alles ok?
Zeker een lekker nummertje, als je nog meer tips wil horen we het wel! :)

Ga je 2 Februari ook? Of is A'dam te ver weg voor je? Laat het ff weten, misschien wel lache om een meeting te organiseren voor de TA's die avond??
tango
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Hey Onno!

Alles ok?
Zeker een lekker nummertje, als je nog meer tips wil horen we het wel! :)

Ga je 2 Februari ook? Of is A'dam te ver weg voor je? Laat het ff weten, misschien wel lache om een meeting te organiseren voor de TA's die avond??


ik ben er ook bij de 2de. hopelijk zie ik dan vele van jullie.

grtz,
TNG
Remy D
Kelwe foto's :D, ja het was wel leuk datik Sido tegenkwam alleen jammer dat het pas aan het einde was en je daarom snel weg moest. Maarja op 2 feb kan er zeker een leuke meeting komen. :)
Remy D
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
HEHE, ik was er ook. Ik liep Remy-D al na een paar min. tegen het lijf. Thats how it goes :)


Ja en ik vindt dat we daar zeker een leuke tijd hebben gehad :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Hey Onno!

Alles ok?
Zeker een lekker nummertje, als je nog meer tips wil horen we het wel! :)

Ga je 2 Februari ook? Of is A'dam te ver weg voor je? Laat het ff weten, misschien wel lache om een meeting te organiseren voor de TA's die avond??


Hey Sido&Sander! ik ben er ook bij 2 februari, heb gelukkig de kaartjes al binnen! ;) en het lijkt me zeker tof om een TA meeting te houden, ja! :D
en voor meerdere tips van lekkere nummers stuur ik jullie even een pm :) ;)
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Partyhardy!


Hey Sido&Sander! ik ben er ook bij 2 februari, heb gelukkig de kaartjes al binnen! ;) en het lijkt me zeker tof om een TA meeting te houden, ja! :D
en voor meerdere tips van lekkere nummers stuur ik jullie even een pm :) ;)


Klasse! Gaat een mooi feesie worden daar 2 februari! :D

We hebben je net een PM gestuurd met nog wat exclusieve kneiters.....

later

Remy D
quote:
Originally posted by Partyhardy!
"Dave Matthews Band - The space Between (dj tiësto remix


Ik heb hem ook maar ff gedownload en wat een TOPNUMMER!!! Krijg geen genoeg van het nummer en hoe vaker ik hem hoor hoe beter die wordt. Zo RELAXED en de vocal vindt ik ook SUPER!!! :D:D Naar mijn mening zeker 1 van de betere remixen van Tiesto.
Shadow
where can i find that song, i can't find it on morpheus. I am really curious, because besides tiesto the dave matthews band is one of my favourite groups!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement