|
NEXUS foto's eindelijk online!!!
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
Okay, het heeft even geduurd, door al die problemen met mijn pc, maar ze zijn er dan toch maar...
De foto's van Nexus staan online.
Wie de gare koppies van Alpha, New Wave, Dago en ja, ook die van mij wil zien, moet even een kijkje nemen op onze site: www.nexusparties.nl
Kunnen jullie meteen zien wat jullie gemist hebben (horen komt later, er komen ook live sets van het feest op de site, en als het lukt nog een stukje video)
De foto's staan bij 'pictures' (nogal logische plek lijkt me ;) )
Bij de weg, ligt het aan mij of is het forum these days bijna altijd overvol?!?! t Lijkt de Konmar bij de kassa wel zeg, net zo lang wachten! |
|
|
| Henkie_henk |

Daar hebbe we BELLIEEE!! |
|
|
| Henkie_henk |
2 andre sexy bitches
 |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk

Daar hebbe we BELLIEEE!! | Bellie mag welus een zonnebankie pakken zeg:D:D

Wat heeft hij gebruikt???:D:D:D

Akiraaaaaaaaa!!!! Whehehe:D:D:D |
|
|
| Eye-Riz |
Zeg, als ze op de site online zijn, hoeven onze koppen toch niet HIEROP?!?! :D
Die eerste gast ken ik niet, ook de hele avond niet gezien (maar da's niet zo raar, want ik heb van het hele feest niet veel meegekregen :D )Die andere is iemand van een techno organisatie uit Utrecht (jaja, al onze concurrenten zijn een kijkje bij ons komen nemen, hihihi!), kun je nagaan wat dat belooft met zulke ogen, wahaha!
Enne, die laatste foto... had dat nou gemoeten Optimus??!? Laat mij er buiten wil je? :D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Enne, ik ken die eerste schoonheid met die bril niet... heeft iemand zijn nummer voor me? :D |
eg de neiging om bliks nr te poste.. is groot.. heel groot |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
had dat nou gemoeten Optimus??!? Laat mij er buiten wil je? :D |
:p:p:p:p:p:p:p:p
:D |
|
|
| New Wave |
Nou de pic-URL van Nexusparties is duz de verknaakt site................special thanx to hengayhenk, we couldn't do this without your skills man!! wha tha fha, you ownnnnnnnnnnah............
mooooooooeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwww......
bleeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhh
Volgende keer voor de camera moonen alpha...... blub blub........kakakaatjsoeaaahhh
[normal mode : on]
Ejh Iris, relaxede foto's, cool dat je al die vage gezichten weer ziet :p |
|
|
| Eye-Riz |
| ik heb de foto's zelf niet gemaakt, en kan dus ook zeggen dat ik ze ERRUG tof vind! Echt IEDEREEN is blij, het geeft echt de sfeer van de avond weer (zelfs mensen die niet in de gaten hebben dat er een foto werd gemaakt, of mensen op de achtergrond lachen of zijn zichtbaar aan het genieten!) D'r zijn ook nog foto's gemaakt van na het feest, bij ons thuis (er zaten 23 man, hihi, oeps!) en die zijn nog grappiger, maar ja, pindakaas, dat zijn privé-foto's, dus die komen er niet op te staan :) |
|
|
| Eye-Riz |
| Bij de weg, New Wave, jullie staan ook nog op de video! :D |
|
|
|
|