return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
לקנות פטיפונים.. וכל השאר..
View this Thread in Original format
YuVaL
טוב אז ככה...
עבדתי קצת בחופש.. עשיתי כסף..

עכשיו.. אני כבר הרבה זמן מפנטז על לקנות זוג פטיפונים.. ובדיוק עכשיו חבר ותיק אמר שהוא רוצה למכור אותם.. במחיר סביר..

עכשיו.. אני קצת בבעיה.. אולי אילן יכול לתת לי עצה לגבי זה..

אני חולה ווינל.. כאילו בזמנו הייתי קונה אפילו תקליטים שלא היה לי פטיפון.. סתם כי אהבתי את זה..

עכשיו יש לי את הכסף.. השאלה היא אם זה נכון לבזבז אותו על פטיפונים.. בגלל שאין לי עדיין עבודה קבוע, למרות שאני דווקא מתכוון להשיג אחת כזאת במהלך השנה...

מה דעתכם לגבי זה?..
CDJ
כבר יש לי.. ולא יודע זה כבר הפך לדי משעמם.. :wtf: :wtf:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YuVaL
טוב אז ככה...
עבדתי קצת בחופש.. עשיתי כסף..

עכשיו.. אני כבר הרבה זמן מפנטז על לקנות זוג פטיפונים.. ובדיוק עכשיו חבר ותיק אמר שהוא רוצה למכור אותם.. במחיר סביר..

עכשיו.. אני קצת בבעיה.. אולי אילן יכול לתת לי עצה לגבי זה..

אני חולה ווינל.. כאילו בזמנו הייתי קונה אפילו תקליטים שלא היה לי פטיפון.. סתם כי אהבתי את זה..

עכשיו יש לי את הכסף.. השאלה היא אם זה נכון לבזבז אותו על פטיפונים.. בגלל שאין לי עדיין עבודה קבוע, למרות שאני דווקא מתכוון להשיג אחת כזאת במהלך השנה...

מה דעתכם לגבי זה?..
CDJ
כבר יש לי.. ולא יודע זה כבר הפך לדי משעמם.. :wtf: :wtf:


אז בוא נתחיל...
לעניות דעתי לאחד שכבר כמה שנים יש לו שתי סי די גיי 1000 זה באמת יכול לשעמם
אני די בטוח שאם יהיה לך גם פטיפונים זה יגרום לך גם לאהוב מחדש תקומפקטים אם כי ברור כמעט לחלוטין מה תאהב יותר:p

הכל שאלה של כמה כסף יש לך כמה ייישאר אחרי שתקנה איזה תוכניות אחרות יש לך לכסף לזמן הקרוב כמה אתה סומך על המילה שלך לעצמך שבאמת תתחיל לעבוד קבוע בקרוב וכמובן כמה ההצעה שיש לך כרגע על הפטיפונים ניתנת או לא ניתנת לדחייה
אם זו הצעה ממש טובה חבל לוותר
אבל אתה יודע יש לך 2 סי די גיי אם אתה יכול ללכת על הפשרה והחבר הזה מוכן למכור לך בנתיים רק אחד אני חושב שזה יכול להיות פתרון מעניין
יישאר לך די כסף כך שלא תרגיש ששרפת הכל על פטיפונים ומצד שני יהיה לך פטיפון אחד
בכל מקרה אחי אם אתה רוצה להתייעץ אתה יכול לדבר איתי אני ישמח לתת עיצות או סתם להשתתף בהתלבטות שלך:D
בהצלחה!!
coby
תקנה ג'פרי ...


גם ככה תוכל לתמוך בתעשיה :)
m0sh
אני לא חושב שיש סיבה שמצדיקה קנייה של פטיפונים אבל אם יש לך ממש הרבה כסף שאתה תוכל להרשות לעצמך לבזבז על הפטיפונים אז סבבה

אני פשוט מעדיף לבזבז על דברים אחרים כי ה DJ
אצלי זה בגדר תחביב כרגע
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
אני לא חושב שיש סיבה שמצדיקה קנייה של פטיפונים


אתה לא חושב. נקודה.
DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה לא חושב. נקודה.


היי! הוא חושב שאני מספר 2
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
היי! הוא חושב שאני מספר 2

במקרה הרשום למעלה הוא כנראה לא חשב...

ובקשר למספר 2ץץ הוא לא התכוון להוא מאוסטין פאוארס? :D
DjChook
אני סתום זין, לא סתום עין
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
אני סתום זין, לא סתום עין


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איזה שנינות!!

משפט השבוע ללא ספק!

שיחקת אותה חן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement