return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
קמפיין להשבת הפורום לגדולתו (pg. 2)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
נו סבבה לבריאות יש לך מקום אחר טוב לך שם תשאר שם
תעשה תדאווינים האלה שם לא פה
חודשיים לא היית פה תאמין לי המקום עובד גם בלי הפוזות שך
וואלה אתה בן 20 וישך דיבור של ילד בן 15 חלאס עם הרגשי נחיתות האלה תביאו לו קבן שיעזור לו באמאשלכם אבל די נמאס דיייי

אפשר להוסיף עוד סיבה לעזיבתי של הפורום נחמד הזה עם בן אדם כזה לא נחמד כמוך...

אני עוד פעם אחזור "שחר והסרטים שלו" - חבל שאתה חושב שאתה כזה מגובש כי זה ממש לא ככה יש פה הרבה לא יכולים לסבול את הטימטום הזה שבך...

ותאין לי שלא הייתי מוציא את כל זה אם לא היית מתחיל עם הדיבור המטונף שלך...

גועל נפש :whip:
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
אפשר להוסיף עוד סיבה לעזיבתי של הפורום נחמד הזה עם בן אדם כזה לא נחמד כמוך...

אני עוד פעם אחזור "שחר והסרטים שלו" - חבל שאתה חושב שאתה כזה מגובש כי זה ממש לא ככה יש פה הרבה לא יכולים לסבול את הטימטום הזה שבך...

ותאין לי שלא הייתי מוציא את כל זה אם לא היית מתחיל עם הדיבור המטונף שלך...

גועל נפש :whip:


זה הדיבור שלי למי שמביא דיבור של מניאק
מאז שעזבת אתה עושה פוזות כאילו אתה החזקת תפורום
אם עזבת תהיה גבר לעזוב עד הסוף בלי לבוא לנפנף עם זה ובלי ללכת לספר לחן שעזבת ובלי הדאווינים מהצד

ואף אחד לא חייב לאהוב אותי מי שלא אוהב לא אוהב אי אפשר להכריח בנאדם לאהוב
בזמן האחרון פשוט הוכחת לי יותר מדי פעמים שאתה ילד וחבל

[edit]
וואלה יש אצלנו אחד בדיוק כמוך
כל הזמן אוהב לעשות פוזות של נעלב ופגוע מול כוווולם
הנה בקרוב יש ערב גף הוא כבר התחיל לזיין תמוח שהוא לא בא ותכלס יודעים שהוא יבוא
תדע לך שכל הגף מסתלבט עליו כולל האנשי קבע
למה בנאדם בגיל כזה שמתנהג כמו ילד זה השפלה אחושרמוטה
m0sh
טולטול אם היית עוזב בגלל שחר אז הייתי אומר סבבה
אבל באמת שסתם עשית סיפור
חן מצויין.
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
טולטול אם היית עוזב בגלל שחר אז הייתי אומר סבבה
אבל באמת שסתם עשית סיפור
חן מצויין.



זה מה אמרתי בהתחלה ועדיין אני אומר
באת חפרת הבאת סיפור מהאדמה ואנלא אוהב אנשים שעושים הכל העיקר לקבל צומי

ואם היית עוזב בגללי הייתי אומר שאתה כוסית אחושרמוטה
DjChook
quote:
Originally posted by m0sh
טולטול אם היית עוזב בגלל שחר אז הייתי אומר סבבה
אבל באמת שסתם עשית סיפור
חן מצויין.


מוש, אם אני מצוין ומספר 2, מי מספר 1, אלוהים?

סתם,
בכל מקרה כמה דברים לאפס אותכם על המציאות
החוקים נאמרו בשביל שיהיה רקע למעשים שיגובו בעזרת החוקים
אם מישהו מכם היה פוליטיקאי הוא היה מבין מצוין את הלך הרוחות פה, ואני לא מתימר להיות פוליטיקאי, פשוט אילן הכניס לי קצת מודעות והנה מאז הפורום משתפר.

בנוגע לך טל, צא מהסרט שלך ש-ו-ב פ-ע-ם
למה אם תסתכל בפורום תראה שהתחלנו מחדש את ה
MEET THE CREW
בשביל לאפס את האנשים על מי כותב פה היום

תקרא לזה סיום תקופה? תקרא לזה קבלת הצעירים והשלמת הפזמניקים עם המצב,
תקרא לזה איך שאתה רוצה

הפורום חי, ואני מבסוט
ואני שמח שכיום לאנשים שכותבים בו אין רגשות אשם עם הסו קולד הנהלה כמו שלך יש, אז כמו שאמרו לך, אל תבוא לפה להאשים האשמות וכמו שעשית פעם שעברה, אם יש לך עוד מה להגיד לי
אתה יכול לשלוח לי פרטי
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
בנוגע לך טל, צא מהסרט שלך ש-ו-ב פ-ע-ם
למה אם תסתכל בפורום תראה שהתחלנו מחדש את ה
MEET THE CREW
בשביל לאפס את האנשים על מי כותב פה היום

תקרא לזה סיום תקופה? תקרא לזה קבלת הצעירים והשלמת הפזמניקים עם המצב,
תקרא לזה איך שאתה רוצה

הפורום חי, ואני מבסוט
ואני שמח שכיום לאנשים שכותבים בו אין רגשות אשם עם הסו קולד הנהלה כמו שלך יש, אז כמו שאמרו לך, אל תבוא לפה להאשים האשמות וכמו שעשית פעם שעברה, אם יש לך עוד מה להגיד לי
אתה יכול לשלוח לי פרטי


יפה מאד זה מה שאמרתי
צא מהסרט שך טלטול (לפחות מאחד מהם!!!!) במקום להגיד שאני זה שאוכל סרט

ובאמת ההנהלה פה סבבה ואנלא רואה בית זונות כי בסה"כ אחד חבר של השני ואנחנו לא מחפשים להאשים פה אנשים ולבקש מהמוד שידפוק אותם
זה לא הכוונה
ותראה שאפילו שאני ויגאל מתווכחים בטרד אחד אנחנו עדיין מסכימים על נושא אחר בטרד שני
למה אנשים פה לא באים לשחק אותה ריגשי ולבכות כמו כוסיות
לא תמיד חייבים להסכים איתי ואם לא מסכימים זה לא אומר שאני צריך לעשות פוזות
מותר להתווכח אבל לזכור שזה כולה פורום ולכל אחד יש תדעות שלו
אם הייתי נעלב מכל משפט שמישו זורק לי פה תאמין לי היום הייתי חי באיזה אי בודד

תקח תדברים לצומת לב שך

וחן
quote:
אם יש לך עוד מה להגיד לי
אתה יכול לשלוח לי פרטי


עם כל הכבוד לטלטול אני חושב זה לא יעזור למה הוא השיטה הכי טובה שלו זה להעביר נושא או להתחמק ולהגיד לך שאתה אוכל סרט

בכל מקרה תפנה איזה ג'יגה כי הוא יביא לך נאום
OREN
אני לא מבין את הטרד הזה בכלל מה הקטע
מי שרוצה שירשום בפורום ומי שלא רוצה שלא יכתוב
שכל אחד יעשה מה שטוב לו
יש פה אחלה אנשים וזה פורום בן זונה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by OREN
אני לא מבין את הטרד הזה בכלל מה הקטע
מי שרוצה שירשום בפורום ומי שלא רוצה שלא יכתוב
שכל אחד יעשה מה שטוב לו
יש פה אחלה אנשים וזה פורום בן זונה


תמיד תחשוב שיכול להיות יותר טוב
לא בקטע של עכשיו רע..אלא בקטע של עכשיו טוב ויכול להיות אפילו יותר טוב
זאת אופטימיות בלתי נגמרת:D

עם כל הכבוד למיני התנפלות על טל של חן ושחר (ועושה רושם שיש כאן סיפור רקע שאני בכלל לא מכיר...) חברים באמת טיפה כבוד
אני מוכרח להגיד שטל כמו שהכרתי אותו הוא אחד האנשים האיכותיים ואחד האנשים שאני מכבד ואוהב
באמת שהייתי רוצה לראות אותו כותב פה כי יש לו מה לתרום ולא שחר אני לא חושב שהוא ילד בן 15
בן אדם שיכול לשבת איתי שלוש שעות ביום שישי האחרון סתם לדוגמה בעבדוה באוניברסיטה ולדבר ולדבר ולא לשעמם אותי
תמיד לעניין
וואלה זה בן אדם איכותי. נקודה פסיק סוף פסוק
לא יודע באיזה נסיבות עבר ביניכם חתול שחור ולא ידעתי על הבעיה של טל עם חן אם זה לא מסתדר זה לא מסתדר....אני רק אומר חבל...
Sm0keMachine
באמת אני מצטרף לאילן.
חבל שאתם לא מתייחסים לבעיה שנוצרה פה בין האנשים ומנסים לפתור את הסכסוך הזה שנוצר בין חן לטלטול וכל השאר שקשורים בזה ולהפך, רק מעצימים את זה עם דיבור מלוכלך (ואני מדבר עליך שחר..) !
כי באמת טלטול בן אדם שחסר בפורום הזה והוא יכול להוסיף הרבה עניין לפורום הזה..
אז יאללה תעשו סולחה בינכם כי אחרי הכל זה כולה אינטרנט ואנחנו רוצים פה לדבר על מוזיקה/מסיבות עם אנשים שיש להם ראש פתוח ויוכלו לפתח פה את ה"קהילה" שנוצרה לנו...!



נ.ב לא הכל כמו בבסיס שלך שחר :wtf:
Black Dragon
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תמיד תחשוב שיכול להיות יותר טוב
לא בקטע של עכשיו רע..אלא בקטע של עכשיו טוב ויכול להיות אפילו יותר טוב
זאת אופטימיות בלתי נגמרת:D

עם כל הכבוד למיני התנפלות על טל של חן ושחר (ועושה רושם שיש כאן סיפור רקע שאני בכלל לא מכיר...) חברים באמת טיפה כבוד
אני מוכרח להגיד שטל כמו שהכרתי אותו הוא אחד האנשים האיכותיים ואחד האנשים שאני מכבד ואוהב
באמת שהייתי רוצה לראות אותו כותב פה כי יש לו מה לתרום ולא שחר אני לא חושב שהוא ילד בן 15
בן אדם שיכול לשבת איתי שלוש שעות ביום שישי האחרון סתם לדוגמה בעבדוה באוניברסיטה ולדבר ולדבר ולא לשעמם אותי
תמיד לעניין
וואלה זה בן אדם איכותי. נקודה פסיק סוף פסוק
לא יודע באיזה נסיבות עבר ביניכם חתול שחור ולא ידעתי על הבעיה של טל עם חן אם זה לא מסתדר זה לא מסתדר....אני רק אומר חבל...


WORD!
תשמעו אנשים..אני רואה באמת שהפורום הולך להתחיל תקופה חדשה עם הרבה אנשים חדשים..
אתם סוחבים פה דברים שקרו בעבר ומשתפים את החדשים שאין להם מושג מה קורה פהו הם רק יקבלו דעה שלילית לגביי הפורום ובכלל אולי גם לגבי אנשים מסויימים
כל מי שיש לו פה בעיה עם מישהו אחר בבקשה שיעשה את זה בפרטי.

הפורום זה לא לוח מודעות של ריבים, אתם באמת שוכחים שמדובר פה על פורום של מוזיקה...והפורום צריך להיות איכותי
אני לא מאמין שיש פורום אחר בטראנס אדיקט שמתעסק עם כל השטויות האלה.

אני חושב שיש כמה חוקים שאנשים כן צריכים לקבל על עצמם ורק מתוך בגרות ותרבות.
החוקים הם בשביל לשמור שהפורום ישאר איכותי ולא מבולגן.

אז חלאס עם זה..
ואני גם יודע שטל הוא בן אדם מאוד איכותי ולא משנה מה הסיפור שלו עם חן, הייתי שמח לראות אותו פה יותר.
וכמו טל יש עוד אחרים שהייתי שמח לראות אותם יותר פעילים..

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
באמת אני מצטרף לאילן.
חבל שאתם לא מתייחסים לבעיה שנוצרה פה בין האנשים ומנסים לפתור את הסכסוך הזה שנוצר בין חן לטלטול וכל השאר שקשורים בזה ולהפך, רק מעצימים את זה עם דיבור מלוכלך (ואני מדבר עליך שחר..) !
כי באמת טלטול בן אדם שחסר בפורום הזה והוא יכול להוסיף הרבה עניין לפורום הזה..
אז יאללה תעשו סולחה בינכם כי אחרי הכל זה כולה אינטרנט ואנחנו רוצים פה לדבר על מוזיקה/מסיבות עם אנשים שיש להם ראש פתוח ויוכלו לפתח פה את ה"קהילה" שנוצרה לנו...!



נ.ב לא הכל כמו בבסיס שלך שחר :wtf:


הנה עוד אדם שחוסך פה במילים
יאללה פה זה לא טלפון הכל פה חינם
וחינם לוקחים
אז תתחיל לכתוב!
yahel222
שמעו חברים

אני אחד הפזמניקים בפורום אבל רובכם לא מכירים אותי טוב פשוט כי במשך תקופה ארוכה לא כתבתי - ואלה אני עוד מהתקופה של מורן...בה"ד 10 וכו חחח

בכל אופן אני חייב לומר שאין לי מושג למה היו פה ריבים בין אנשים
ובכל אופן כולם פה צריכים להיכנס קצת לפרופורציות

טל - מזה כועס על ההנהלה...מה אנחנו פה מועדון כדורגל ואתה אוהד שעושה חרם ??? תכף עוד תתחיל לבוא עם חולצות שחורות (כן אני אוהד מכבי...)

וחן - שממה שאני מכיר אותו הוא ממש אחלה - נגיד והיתה בעיה, נגיד שהיית לא בסדר, דבר איתו ותשלימו
מה אתם ילדים קטנים

אני בטוח שאף אחד פה לא עשה משהו שאין עליו סליחה
בכל זאת מדובר פה בפורום באינטרנט !!!!! :rolleyes: U know - GET A LIFE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
צוחק....אבל כל זאת
צאו מזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement