|
Utah Rave (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| gurra |
| Jag vill gärna veta hur de motiverade en insats av militär. De kan ju inte påstå att de behöver automatvapen för att upplösa en fest. |
|
|
| keddo |
| asså.. men sverige e ju inte långt efter. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by gurra
Jag vill gärna veta hur de motiverade en insats av militär. De kan ju inte påstå att de behöver automatvapen för att upplösa en fest. |
Dom hade inte automatvapen.
Anledningen till att dom gick på stort var att dom hade försökt att slå till med en mindre "styrka" på en tidigare fest och det hade vart ett totalt misslyckande.
Allt det sagt så är det helt sjukt att dom inte kan låta folk vara. Kan ju dock se hur Sverige är på väg i samma riktning som USA, fast inte lika långt, ännu.... |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by keddo
asså.. men sverige e ju inte långt efter. |
hmmmmmmmmmmmmmm? :conf: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Kvicket
hmmmmmmmmmmmmmm? :conf: |
monday bar cruisen tex... Kolla oxå på hur våra lagar förändras i allmänhet... blir ju inte direkt mer förlåtande... |
|
|
| gurra |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Dom hade inte automatvapen. |
I den här filmen är det iaf en snubbe som har det. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by gurra
I den här filmen är det iaf en snubbe som har det. |
Hmm, verkar vara en annan länk? Hursom du kan nog ha rätt, var någon annan som sa att dom inte hade. |
|
|
| Vizay |
gulligt mycket skit de va runt om den där filmen, den länken är INTE kontorssäker bara så ni vet! :p
DIREKTLÄNK |
|
|
| CJ InterCity |
| vet inte om jag ska skratta eller gråta... kanske både och :nervous: |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Vizay
gulligt mycket skit de va runt om den där filmen, den länken är INTE kontorssäker bara så ni vet! :p
DIREKTLÄNK |
Jag hade lite bråttom när jag la upp den, så jag kopierade bara länken till sidan. Sorry :p |
|
|
|
|