return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
קטעי השנה! מבט לאחור
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אוקיי אז לא משהו שציפיתם אולי שייפתח
ובכל זאת יצא לי לחשוב על זה בתור אחד שאוהב שיהיה לו מין סיכום כזה בראש
בסוף 2004 היה לי קשה לחשוב מהם חמשת קטעי השנה שלי
היום אני יכול לשלוף תתשובה מהמותן בלי לחשוש שפספסתי משהו...

אז הטרד הזה הוא להעלות את זכרונותיכם משנים עברו
משיכול לשלוף כעת את שלושת קטעי השנה שלו משנה שעברה
ומה קטעים מסוימים מזכירים לו

אני ינסה בהמשך השבוע להזכר אולי בטופ שלי של 2003
בטופ של 2002 לותיקים פה כל משאני צריך כדי להזכר זה לדפדף כי עשיתי מצעד פרטי של 50 קטעים (זה היה הפרויקט הכי ענק שלי ישבתי על זה שבועות ונלחמתי עם עצמי....) אם יהיה לי כוחות נפש לעשות את זה השנה אני יעשה זה היה פשוט חוויה....

בקיצור שנת 2004

טופ 5 שלי

1. Ridgewalkers Feat. El - Find (Andy Moor Remix)
2. Starkid - Crayons (Leama & Moor Remix)
3. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix)
4. Whiteroom - Whiteroom
5. Tilt - The World Doesn't Know

משהכי מפחיד הוא לחשוב שאנדי מור פשוט השתלט על חיי ב-2004 מבחינת יצירה

4 הפקות
בטופ 5 שלי!!

ואם סופרים בטופ 10 יש עוד שתי הפקות שבטח אחת לפחות היתה זוכה למקום מכובד נוסף...

וכדי להשלים את הזכרונות של הטרד הזה....
http://www.tranceaddict.com/forums/...לי&pagenumber=6
m0sh
אתה ממש ארמין ואן ביורן קטן

אימר הייתה מתגאה בך :D
DjChook
cosmic gate מקום שלישי?

אילן.... אחח איזה התפתחות איזה
m0sh
דווקא
raging
אחד הגדולים
m0sh
whiteroom
זה באמת גם לדעתי ה
uplifting
של 2004
הרגע הכי קסום שלי באיביזה 04 היה שארמין שם בסגירה של ארמדה את
whiteroom
ובשיא , תותח הקרח התפוצץ עלינו בשמחה גדולה
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by m0sh
whiteroom
זה באמת גם לדעתי ה
uplifting
של 2004
הרגע הכי קסום שלי באיביזה 04 היה שארמין שם בסגירה של ארמדה את
whiteroom
ובשיא , תותח הקרח התפוצץ עלינו בשמחה גדולה


לי דווקא הקטע הזה זכור מהמסיבה של יום העצמאות שבה ארמין ניגן בפארק הירקון..
שם שמעתי את הטרק הזה לראשונה והוא נשמע מדהים..

אגב זהו גם הטרק האהוב על ארמין לשנת 2004.....
Shahar
אצלי
whiteroom
מקום ראשון ב 2004
קטע מיוחד שאי אפשר להתלבט בו בכלל
עצבני ולא רואה בעיניים
תכלס בפעם הראשונה ששמעתי אותו ראיתי ישר שהוא מיוחד ולא עוד קטע רגיל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement