|
קטעי השנה! מבט לאחור
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
אוקיי אז לא משהו שציפיתם אולי שייפתח
ובכל זאת יצא לי לחשוב על זה בתור אחד שאוהב שיהיה לו מין סיכום כזה בראש
בסוף 2004 היה לי קשה לחשוב מהם חמשת קטעי השנה שלי
היום אני יכול לשלוף תתשובה מהמותן בלי לחשוש שפספסתי משהו...
אז הטרד הזה הוא להעלות את זכרונותיכם משנים עברו
משיכול לשלוף כעת את שלושת קטעי השנה שלו משנה שעברה
ומה קטעים מסוימים מזכירים לו
אני ינסה בהמשך השבוע להזכר אולי בטופ שלי של 2003
בטופ של 2002 לותיקים פה כל משאני צריך כדי להזכר זה לדפדף כי עשיתי מצעד פרטי של 50 קטעים (זה היה הפרויקט הכי ענק שלי ישבתי על זה שבועות ונלחמתי עם עצמי....) אם יהיה לי כוחות נפש לעשות את זה השנה אני יעשה זה היה פשוט חוויה....
בקיצור שנת 2004
טופ 5 שלי
1. Ridgewalkers Feat. El - Find (Andy Moor Remix)
2. Starkid - Crayons (Leama & Moor Remix)
3. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix)
4. Whiteroom - Whiteroom
5. Tilt - The World Doesn't Know
משהכי מפחיד הוא לחשוב שאנדי מור פשוט השתלט על חיי ב-2004 מבחינת יצירה
4 הפקות
בטופ 5 שלי!!
ואם סופרים בטופ 10 יש עוד שתי הפקות שבטח אחת לפחות היתה זוכה למקום מכובד נוסף...
וכדי להשלים את הזכרונות של הטרד הזה....
http://www.tranceaddict.com/forums/...לי&pagenumber=6 |
|
|
| m0sh |
אתה ממש ארמין ואן ביורן קטן
אימר הייתה מתגאה בך :D |
|
|
| DjChook |
cosmic gate מקום שלישי?
אילן.... אחח איזה התפתחות איזה |
|
|
| m0sh |
דווקא
raging
אחד הגדולים |
|
|
| m0sh |
whiteroom
זה באמת גם לדעתי ה
uplifting
של 2004
הרגע הכי קסום שלי באיביזה 04 היה שארמין שם בסגירה של ארמדה את
whiteroom
ובשיא , תותח הקרח התפוצץ עלינו בשמחה גדולה |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by m0sh
whiteroom
זה באמת גם לדעתי ה
uplifting
של 2004
הרגע הכי קסום שלי באיביזה 04 היה שארמין שם בסגירה של ארמדה את
whiteroom
ובשיא , תותח הקרח התפוצץ עלינו בשמחה גדולה |
לי דווקא הקטע הזה זכור מהמסיבה של יום העצמאות שבה ארמין ניגן בפארק הירקון..
שם שמעתי את הטרק הזה לראשונה והוא נשמע מדהים..
אגב זהו גם הטרק האהוב על ארמין לשנת 2004..... |
|
|
| Shahar |
אצלי
whiteroom
מקום ראשון ב 2004
קטע מיוחד שאי אפשר להתלבט בו בכלל
עצבני ולא רואה בעיניים
תכלס בפעם הראשונה ששמעתי אותו ראיתי ישר שהוא מיוחד ולא עוד קטע רגיל |
|
|
|
|