|
Håll gärna utkik (soul)
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
Enligt min kollega på skivbolaget så ska tv-kanalen the voice spela 'Soul'-video nu. Så om nån av er har den kanalen (jag har den inte) så kanske ni kan hålla ett öga och ett öra öppet för den. Please let me know, för allt har gått segt med den singeln fram tills nu. Sen är det ju lite intressant att veta hur pass bra, eller dåligt, det går där de spelar den.
Well, that's all for now |
|
|
| mr_fisken |
Kom och tänka på din video för ett tag sen, hade för mig att du trode den skulle spelas på tv. Visste inte att voice hade en egen tv-kanal.
Lycka till hur som helst:D |
|
|
| NooN |
Jag ber en polare till mig hålla lite utkik efter den, eftersom att han har The Voice-kanalen och inte jag.
:rolleyes: |
|
|
| Aendy |
| The Voice? "The voice of hip-hop and R´n´b"??? Vad klassar de din låt som? |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Aendy
The Voice? "The voice of hip-hop and R´n´b"??? Vad klassar de din låt som? |
Den tv-kanalen ska visst köra all hitmusik, inte bara Rnb o hiphop... |
|
|
| trancedanne |
| Jävla nice låt, en av de bästa dans låtar jag hört |
|
|
| CJ InterCity |
har inte the voice... kan man se videon någonstans? på din hemsida kanske? :)
Lirade faktiskt Soul ganska ofta när promon kom ;) ska kanske leta fram den igen... |
|
|
|
|