|
[16-09-2005] Menno Solo - Backztreet, Eindhoven
|
View this Thread in Original format
| nz-fan |
Short info:
Name: Menno Solo
Date: Friday the 16th of September
Venue: Club Backztreet
Address: Stratumseind 75, Eindhoven, NL
Time: 23:00 - 05:00
Entrance: Free
Parking: Heuvelgalerie (24 Hours) - Ten Hagestraat 6a, 5611 EG, Eindhoven
greetings
:)
[/quote] |
|
|
| ZZandirt |
keuzes keuzes......neh
toch maar deep dish pvd en nick warren in e-werk,.
zal hier niet bij zijn helaas.. |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
keuzes keuzes......neh
toch maar deep dish pvd en nick warren in e-werk,.
zal hier niet bij zijn helaas.. |
That´s in Berlin, Germany
*not around the corner * :D
greetings
:) |
|
|
| AxePlode |
| eindelijk es een goeie trance dj in eindhoven, hier ga ik zeker heen. :) |
|
|
| Loraine |
Hier ga ik zekers naartoe: wil wel eens een 6 :wtf:uur durende set van Majestic Menno horen :eyespop: :D |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by Loraine
Hier ga ik zekers naartoe: wil wel eens een 6 :wtf:uur durende set van Majestic Menno horen :eyespop: :D |
Hehehehehe
Hopefully!!
One day left ! :D
greetings
:) |
|
|
| HardKiller |
| Ik ben er misschien bij |
|
|
| dancetherapy |
| Tot straks! ;) |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Goed feestje :) |
and a great venue!! Small but great lights in it! :eyes: :crazy: :D
greetings
:) |
|
|
| Loraine |
Was zekers een onvergetelijk feestje ! OMFG: 6 uur lang non-stop choon-alerts ! :eyes: :eyes:
Treklijstje Menno Solo
Erg gelachen iig, leuk om weer boel veel bekenden te spotten/spreken.
Beetje veel gedronken, maar nèt weer niet tè hè ?! :cool: (BOEF: wie heeft nou wie eigenlijk onder tafel gedronken ? Daar ben ik nog steeds niet uit: toch maar binnenkort eens dunnetjes overdoen ?! :toothless)
Leuk kleinschalig clubje alleen hoorde ik achteraf dat ze nogal moeilijk deden over de dresscode (geen sneakers) maar daarvoor heeft de clup z'n excuses weer later aangeboden..
Zeker voor herhaling vatbaar ! :D |
|
|
|
|