return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
[29-10-05] United In Trance (Thrillseekers & Others) - Asta, The Hague (NL) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Synthesia
quote:
Originally posted by Bomar
wil ook wel gaan, nog nooit in de Asta geweest en tis een zalige line-up:D


ditto
TOR
voorsmaakje:

ma 05/09 18:00 - 20:00 Blank & Jones and Friends (Di.fm trance channel)
Guest Mix: Steve Helstrip
TOR
nu dus..

Thrillseekers over 10 min.


http://www.di.fm/mp3/trance.pls
The_G0dfather
quote:
Originally posted by TOR
nu dus..

Thrillseekers over 10 min.


http://www.di.fm/mp3/trance.pls


tuned in :)
MdJ
Nog 2 weekjes en dan is het zover :)
Kelly*
Nu beslist ne maat van mij in ene keer zijnen verjaardag te vieren op dezelfde dag :whip: :whip: :whip: :whip:

Ben dus nog aan het twijfelen :conf:
Bomar
moet ge hiervoor vantevoren kaarten kopen of kunt ge daar gewoon inkom betalen??
Freezel
quote:
Originally posted by Bomar
moet ge hiervoor vantevoren kaarten kopen of kunt ge daar gewoon inkom betalen??


Als je vroeg voor de deur staat kom je gewoon met betalen binnen, er zijn dat weekend al teveel feesten in NL dus denk niet dat het al van te voren uitverkocht is
MdJ
quote:
Originally posted by Freezel
Als je vroeg voor de deur staat kom je gewoon met betalen binnen, er zijn dat weekend al teveel feesten in NL dus denk niet dat het al van te voren uitverkocht is


Inderdaad, het is meestal wel druk, maar nog nooit uitverkocht of vol geweest. :)
Freezel
quote:
Originally posted by MdJ
Inderdaad, het is meestal wel druk, maar nog nooit uitverkocht of vol geweest. :)


Tis tot nu toe eigenlijk altijd precies goed geweest :D

MdJ
quote:
Originally posted by Freezel
Tis tot nu toe eigenlijk altijd precies goed geweest :D


Idd... vol maar wel genoeg ruimte om te dansen. Perfect toch?

Geluid is nu ook beter afgesteld in de Asta (Area 1 iig.), nu de DJs nog zover krijgen dat ze er ook verantwoordelijk mee omgaan :D
Freezel
Hehe scheelt dan hopelijk een piep in mijn oren op zondag ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement