return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Sasha, Darren Emerson en Sander Kleinenberg!!
View this Thread in Original format
Jukx
Echt heel erg toevallig: donderdag had ik het er met een vriend over dat er vrijdag wel een heel erg relaxt feestje was in de Off Corso (Everybody; met Sasha, Darren Emerson en Sander Kleinenberg) alleen jammer dat het natuurlijk al lang en breed was uitverkocht. Maarja, wat wil je ook met een paar van, naar verluid, 's werelds beste djs. Jammer, maar helaas.. totdat vrijdagavond ineens een andere vriend opbelde die kaartjes over bleek te hebben voor dat feest. Konden we er toch nog gezellig heen met zn allen! :)
En het was echt heeeeel erg gaaaaaaaaaaaf! (nou magrec, je hebt echt wat gemist hoor!! serieus!!)
Darren Emerson draaide echt heel erg goed, hij stond zelf ook continue als een gek te springen en met zijn handen in de lucht. Hij zweepte het publiek perfect op. Het publiek ging echt compleet los bij hem! Vooral als die na een break weer keihard die bass erin knalde! (hehe, waar kennen we dit van? ;))
Na Darren Emerson nam Sasha dus plaats achter de draaitafels. Persoonlijk vond ik dat hij in het begin met veels te veel breaks draaide wat het tempo er een beetje uithaalde. In tegenstelling tot Darren Emerson die heel erg energiek mixte. Maar goed, naarmate zijn set vorderde maakte Sasha dit weer ruimschoots goed. Hij draaide zelfs nog een of andere oldskool klassieker op het einde: Age of Love.
Wat dus ook wel grappig was, was dat Michel de Hey ook nog even langs kwam hobbelen! Terwijl op dat moment dus in Nighttown zijn clubavond, Future, waar hij resident van is bezig was. :)
Nouja, het was gewoon echt een heeeel erg leuk feest!! Toffe tent (Off Corso), perfecte sfeer, gezellige mensen en GEWELDIGE muziek!!
Ok, ik sta dan wel te boek als een TECHNOaddikt maar progressive is toch wel een ZEER goede 2e!!! Zeker na dit avondje Off Corso!
Wie beweert dat die muziek energieloos is en geen hoogtepunten kent, moet zijn oren maar eens uit laten spuiten en nog een keer goed ernaar luisteren!!! :)
Eye-Riz
AMEN!!!!!!!!



Heb dus weer wat gemist, damn.... kijk, dat zijn nou feestjes waar ik wel heen wil...
Bouma-Bros
Zeker een feestje waar we graag bij hadden willen zijn.... Helaas is het spaarvarken nu helemaal geplunderd na alle feesten van het afgelopen jaar...

Komen er nog meer van deze feesten? Weet iemand dat??
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Jukx
Vooral als die na een break weer keihard die bass erin knalde! (hehe, waar kennen we dit van? ;))


Ehm... nou vertel...???
Jukx
quote:
Originally posted by Eye-Riz
AMEN!!!!!!!!



Heb dus weer wat gemist, damn.... kijk, dat zijn nou feestjes waar ik wel heen wil...


Ja je hebt zeker wat gemist, ik denk dat je het heel erg naar je zin had gehad daarzo! :)

Ohja, ik wil trouwens echt wel een keer langskomen op zo een feestje van jullie; ik moet alleen nog even wat mensen op zien te trommelen die mee willen! :)


quote:
Originally posted by Optimus Trance

Ehm... nou vertel...???


Jij moet gewoon een keer naar een goed feestje gaan en niet alleen maar naar die hardhouse-troep! :D :D :D
Dan weet je precies wat ik bedoel! ;)
Eye-Riz
Jukx, zet je battle mode (zie &joi thread)op ON, ben ik ook mee bezig (rammen we die Hardhouse troep er wel uit, hihihi, OEPS!)
:p
Eye-Riz
hoewel Jukx, sommige hardhouse is wel cool (variaties in genres heb je altijd, je hebt bagger, en je hebt goed). Maar de meeste hardhouse vind ik toch wel gewoon club met een sneller en pompender basje. en oja, laten we Jantje-op-zijn-keyboard niet vergeten! Die is er ook vaak, niet alleen bij hardhouse,maar ook bij trance, Jantje is namelijk erg veelzijdig :D )
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Jukx
Jij moet gewoon een keer naar een goed feestje gaan en niet alleen maar naar die hardhouse-troep! :D :D :D
Dan weet je precies wat ik bedoel! ;)


quote:
Originally posted by Eye-Riz
Jukx, zet je battle mode (zie &joi thread)op ON, ben ik ook mee bezig (rammen we die Hardhouse troep er wel uit, hihihi, OEPS!)



Ik word hier gewoon mishandeld...:whip: :whip:
Jukx
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Jukx, zet je battle mode (zie &joi thread)op ON, ben ik ook mee bezig (rammen we die Hardhouse troep er wel uit, hihihi, OEPS!)
:p


haha, ja maar dat is weer zo zielig he.. met zn 2-en tegen die kleine Optimus.. volgens mij kan jij hem makkelijk in je eentje aan! ;)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Jukx


haha, ja maar dat is weer zo zielig he.. met zn 2-en tegen die kleine Optimus.. volgens mij kan jij hem makkelijk in je eentje aan! ;)



*slaat janktoon aan* ik ben niet zielig whehehehe:toothless

Eye-Riz
met twee koppen koffie op kan ik ALLES :D :D :D
maar jhe hebt gelijk, twee tegen een is niet lief van mij. Hoe heb ik het in mijn hoofd kunnen halen :p


Sorry Optimoes, hier, VANG!
Jukx
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Sorry Optimoes, hier, VANG!


*BAM* *WHAM* *PATS*

..ja, hier Optimus pak aan!

nou lekker aardig ben jij hoor, Eye-Riz! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement